sake Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 På singleplayer delen kan du gå på "museum" og se på de ulike karakterene i spillet. Der er det og en rød knapp i resepsjonen hvor det står "DO not press this" eller noe. Trykker du der kommer det en haug med folk etter deg og det kommer totalt tre bølger med folk. Har dere klart dette brettet? Kom bare til andre bølge nå før jeg fikk ble altfor sur til å fortsette. Noen som vet hva som skjer om man klarer det? Lenke til kommentar
TraktorBolla Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Søk på det på youtube der viser folk hvordan man tar alle bretta i spillet Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 WHAT? jeg har runna spillet og ikke fått med meg denne:O hvor er den? Lenke til kommentar
sake Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2010 WHAT? jeg har runna spillet og ikke fått med meg denne:O hvor er den? Gå på singleplayer menyen -> velg mission -> nederst står det Museum. Gå inn i ene rommet, plukk opp gevær og trykk på den røde knappen i resepsjonen ^^ Jeg kommer ikke forbi den satans juggernauten i andre rommet. Etter du har klart første bølge må du inn i andre rommet og hente ny ammo og trykke på en ny rød knapp. Gi beskjed om hvordan det gikk da Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Sneakytips: Skyt juggernauten FØR du trykker på knappen HA! Win. Lenke til kommentar
Katten Geir Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 dette måtte jeg jo bare prøve. Men det var litt for simpelt, bare plukke med seg 2 hagler og stå i en døråpning. Det jeg la merke til var noen gule gønnærær.. M1911.45 var der, W1200, M1014 med Arctic camo, Famas med teipbiter, Dragunov, M14EBR. Håper noen av de kommer på MP etterhvert. Lenke til kommentar
sake Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2010 Sneakytips: Skyt juggernauten FØR du trykker på knappen HA! Win. Selvom jeg tar alle før jeg starter brettet så blir de respawna og kommer etter meg når jeg trykker på knappen. Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) har klart å drepe juggernauten før, men husker ikke om jeg klarte hele rommet.. gikk lei etterhvert så jeg gadd ikke mer gjorde også så jeg bare fikk cpt. Price'ene og Ghost'ene etter meg xD @Zycho ja, jeg håper også de våpnene kommer på mp etterhvert Endret 16. mars 2010 av mhen93 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 M1014 er i MP. Det samme er M14, bare under navnet M21. Dragunov er ikke med i MP, da både M21 og WA2000 fyller ut jobben dens. M1911 kan man kun bruke i Museum. Vil du bruke den i MP, spill Battlefield: Bad Company 2. De spesielle camo'ene er ikke SÅ kule. Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) Har ikke noe med hvor kule de er, men at det er flere å velge mellom. spesiellt når de er laget, bare ikke satt inn i mp. syntes de kunne tatt med shotgunen som var i cod4(den første), den er også i museumet. har jo spas-12, men syntes den fra cod4 var diggere. Det jeg savner mest av våpen er vel de ordentlige bolt-action sniperne som r700 og M40. Det er bare Intervention og den realoder ikke ett og ett skudd, men har et magasin akkuratt som de andre auto-sniperne Endret 17. mars 2010 av mhen93 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå