ziR- Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Hei dere Har to email adresser, en til skolen og en til privat bruk (facebook, msn etc) Jeg lurte egentlig på om det var mulig å få det til slik at jeg fikk de mailene jeg får til hotmail adressen, til å komme til outlock adressen også. Er dette mulig ? Takk (vet det ikke er helt riktig seksjon å poste i, men finner ikke noe som egner seg bedre) eller omvendt, outlock mailene til hotmail adressen (håper dere forstår) Lenke til kommentar
TheDale Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Outlook adressen? Du mener vel programmet? Det er ikke noe problem nei. Du må bare konfigurere det, men det er lett. Husker ikke hvordan du gjør det, men begynn med Fil Lenke til kommentar
ziR- Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 Takk for svar Prøvde meg litt, men noen som vet eksakt hvordan jeg gjør det så det ikke blir feil ? Lenke til kommentar
3rd_SQD Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Takk for svar Prøvde meg litt, men noen som vet eksakt hvordan jeg gjør det så det ikke blir feil ? Hotmail støttes ikke lenger i outlook exspress. Du må bruke windows live. Setting up Hotmail in Windows Live Mail Lenke til kommentar
WasteMoreLand Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Dersom jeg forstår deg riktig vil du lese Hotmailen din i Outlook? I så fall kan du last ened Outlook Connector fra Microsoft: http://office.microsoft.com/nb-no/outlook/HA102225181044.aspx Lenke til kommentar
Lego Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Du kan også legge inn videresending av e-post fra Hotmail adressen til skole adressen. Gjøres under options på hotmail. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå