Dernel Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Nå har jeg endelig fått installert alt av Steam og spill og firefox og dritt på den nye Pcen min. Lastet ned alle spillene, og oppdatert Steam. Så skal jeg prøve å starte det, den logger på og ikonet dukker opp nede i høyre hjørne. Så skal jeg inn i Steam, fordømt. det skjer absolutt ingenting når jeg trykker på spill, venner, community, nyheter osv. så går det en stund før ikonet blir borte. Det eneste jeg har gjort, er å overføre den mappen som heter steamapps fra den gamle PC-en min, fordi der fant jeg save-game filer som jeg gjerne ville ha med. Tåler den virkelig ikke at jeg gjorde det? eller er ikke steam kompatibel med windows 7 så jeg må ha en driver,for det skulle faen meg ikke forundre meg. Lenke til kommentar
festuz Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Nå har jeg endelig fått installert alt av Steam og spill og firefox og dritt på den nye Pcen min. Lastet ned alle spillene, og oppdatert Steam. Så skal jeg prøve å starte det, den logger på og ikonet dukker opp nede i høyre hjørne. Så skal jeg inn i Steam, fordømt. det skjer absolutt ingenting når jeg trykker på spill, venner, community, nyheter osv. så går det en stund før ikonet blir borte. Det eneste jeg har gjort, er å overføre den mappen som heter steamapps fra den gamle PC-en min, fordi der fant jeg save-game filer som jeg gjerne ville ha med. Tåler den virkelig ikke at jeg gjorde det? eller er ikke steam kompatibel med windows 7 så jeg må ha en driver,for det skulle faen meg ikke forundre meg. Slett alt som har med steam å gjøre, og re install Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 Det tar jo hele dagen, og jeg hadde liksom tenkt å prøve å fikse problemet først. Lenke til kommentar
Thyristor Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 bare installer steam oppå den gamle, funker fjell hver gang jeg reinstallerer windows her =) Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 Eneste måten er å reinstallere steam? Hvor ligger da i så fall savegame-filene på den gamle pc-en? Slik at jeg kan overføre de på den nye pc-en. Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Savegames forsvinner ikke om du reinstallere oppå den gamle. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 Det gjorde de nå når jeg formaterte den gamle PC-en min, og kan ikke tro at de blir lagret online? Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Formatering er da langt i fra det samme som å reinstallere Steam! Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 Altså, jeg har NY PC, har ikke formatert eller reinstallert Steam. Men installert steam på en splitter ny ubrukt PC ... Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Installer Steam på den nye og kopier hele Steam-mappa fra Programfiler over til den nye PC-en etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå