maggithai Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Hei: Jeg vet ikke hvordan jeg kan slått med Shiva sisters ( på Eidolonn Battles) jeg taper altid... snill derre er - hjelp meg eller sendt meg en video klipp hva og hvordan kan jeg seiere over dem Lenke til kommentar
Thyristor Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Om du tar deg tid til å caste libra på den du sloss mot og så trykker R1 så står det hva som skal til Lenke til kommentar
maggithai Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 Om du tar deg tid til å caste libra på den du sloss mot og så trykker R1 så står det hva som skal til skal prøv nå - men jeg har Xbox kontroll Lenke til kommentar
maggithai Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 Takker min venn - jeg vunnet dem Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) dama hadde samme problemet.. hun sa hun skulle diske opp med skikkelig middag og massasje om jeg klarte søstrene på første forsøk, hun måtte surfe rundt på forum for å finne ut av det. Det var jo latterlig enkelt, du får jo beskrevet i detalj skriftlig hvordan du skal ta dem, hele kampen er jo bare en tutorial i den type kamper.. Endret 16. mars 2010 av Fenixen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå