Jakoozie Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Heisann! Jeg er langt i fra noen avansert PC-bruker, men jeg bestemte meg for å prøve å Playstation 3 sin sixaxis-kontroll til å fungere med PC-en min, slik at jeg kunne spille favorittspillene mine på PC-en. Men etter å ha fulgt denne guiden har jeg fått problemer med USB-tilkoblingene mine. Det var når jeg skulle restarte windows og skru av "driver signature enforcement", steg 6, at det gikk galt. Det rare er at tastaturet og musen (koblet til ved usb) funker helt fint i bios, og før selve bootingen finner sted, men inne i Windows får jeg ingen respons, får heller ingen respons når jeg plugger tastaturet og musa i andre usb-porter. Musa beveger seg ikke, og tastaturet funker ikke. (Jeg har forresten Windows 7) Jeg har tidligere installert en driver som skal gjøre det mulig å kjøre drivere som ikke er godkjent av windows, i tillegg til programmet nevnt i guiden over. Dessverre kan jeg ha rotet litt med en 32-bitsversjon av programmet også. Hva kan jeg gjøre for å fikse dette? Siden det er tastaturet og musa som ikke fønker er det ikke mye jeg får gjort akkurat nå. Er det noen som har noen tips? (Forklar gjerne i enkle trekk) Begynner å bli litt desperat. Endret 14. mars 2010 av Jakoozie Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 Prøvde å boote i sikkerhetsmodus. Hjalp ikke det heller..! Burde aldri ha prøvd meg på dette her ... Lenke til kommentar
3rd_SQD Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Prøvde å boote i sikkerhetsmodus. Hjalp ikke det heller..! Burde aldri ha prøvd meg på dette her ... Hei har du prøvd PS/2 tastatur og mus? Hvis du hadde kommet inn i sikkermodus, kunne du forsøkt å gjenopprette til en punkt før du endret/installerte programmet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå