trondkj Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Jeg har ploblemer med siden http://www.storm.no/.der vil bli vist de mest besøkte sidene til høyre for søkeboksen.det fungerer i andre nettlesere.dette skal lagres til neste gang du åpner siden.er noen som har prøvd dette og funnet noen løsning på dette.dette har jeg aldri fått til å virke med opera Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 der vil bli vist de mest besøkte sidene til høyre for søkeboksen. Det er tomt til høyre for søkeboksen (hvis du mener 'skriv inn ditt sted her' -boksen) både i IE8, Firefox 3.6 og Opera 10.5 hos meg i hvert fall. Det er stort sett det enkelte nettstedet som er problemet, ikke Opera nettleseren. Lenke til kommentar
trondkj Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 ikke riktig det jeg mener.det er greit at det er tomt i søkeboksen steds søk.men vis du prøver å søke på ett sted og får fram stedet og deretter lukker nettleseren og åpner siden storm.no igjen forstår du hva jeg mener.selvfølelig med en annen nettleser enn opera,fordi den virker jo ikke her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå