Snitchie Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Hei ! Jeg bruker pr dags dato Ikea sinn laptop pute. Plast flate med sakkosekk liggnende ting under. Denne fungerer utmerket, men Pc'en min er litt stor kan du si en 18,4" sak. Puten dekker hele området og den ligger greit på fanget. Men blir litt varmt Men ser at det fins ulike slike puter med innebygde vifter, men disse er som regel rettet mot 16" maks maskiner. Så jeg lurer på om noen her kan hjelpe meg med å evt finne en som er lagd for 17"++ ? Komfor og avkjøling er det jeg er ute etter. På forhand takk for evt hjelp Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Kan jo lage en selv. Bare kjøp en plate i ønsket størrelse, så bruker du små skruer til å feste en pute på undersiden. Lenke til kommentar
Snitchie Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 Hehe , ja ser ut som det er en mulighet.. men er litt sløv.. Tråle nettet for varer Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 logitech sitt er nokså stor. Og har mus område. http://www.logitech.com/index.cfm/notebook_products/stands/devices/6073&cl=no,no Lenke til kommentar
Snitchie Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 Er det N700 du tenker på ?` Linken din funket ikke :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå