Gå til innhold

Trenger tilbakemeldinger på nye servere

Anbefalte innlegg

Hei!

Vi ved Kommunikasjonsingeniørlinjen på høyskolen i Bergen har fått sette opp egne servere med 1Gbit nettbåndbredde. Vi driver egnetlig ikke så mye med spilling lenger, men det er jo veldig gøy å sette opp noe som kan få brukt serverne og linja litt.

Nå kjører det 3 stk CS1.6 servere og en battlefield 2 server.

Adresser:

CS 1.6: 158.37.91.71:27015 Fun maps

:27016 Dust

:27017 Warcraft

Battlefield 2: Adresse: 158.37.91.71:16567

Vi trenger tips til hva som burde kjøres på en god CS-server (maps, plugins, osv). Har dere tips til andre spill som lettere kan trekke folk så er vi åpen for det også. Målet skal være å få flest mulig til å høre om kommunikasjonsingeniør ved HiB.no og linjeforeningen vår Communica (www.komsys.org).

Mvh Asbjørn

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Vi ved Kommunikasjonsingeniørlinjen på høyskolen i Bergen har fått sette opp egne servere med 1Gbit nettbåndbredde. Vi driver egnetlig ikke så mye med spilling lenger, men det er jo veldig gøy å sette opp noe som kan få brukt serverne og linja litt.

Nå kjører det 3 stk CS1.6 servere og en battlefield 2 server.

Adresser:

CS 1.6: 158.37.91.71:27015 Fun maps

:27016 Dust

:27017 Warcraft

Battlefield 2: Adresse: 158.37.91.71:16567

Vi trenger tips til hva som burde kjøres på en god CS-server (maps, plugins, osv). Har dere tips til andre spill som lettere kan trekke folk så er vi åpen for det også. Målet skal være å få flest mulig til å høre om kommunikasjonsingeniør ved HiB.no og linjeforeningen vår Communica (www.komsys.org).

Mvh Asbjørn

Dere bør vell igrunnen sette op CS:S server isteden for 1.6...

Lenke til kommentar

Dere bør vell igrunnen sette op CS:S server isteden for 1.6...

Det var i utganspunktet planen, men så fikk vi høre at det var 1.6 som gjalt og at source var for kjedelig pga hitboxen...

Er vel heller omvendt?

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Gjest Slettet-3t93k9

Hvorfor i skal de sette opp source server istedet?

Har alltid vært source-folk som klager på at 1,6folk whiner og er fanbois, men jeg synes nesten det er omvendt.

Man spiller hva man vil. 1,6 er mye mer utbredt når det kommer til høyt nivå-spilling. Det er også mye, mye mer penger i 1,6.

Spillermessig vet jeg ikke, men jeg finner fler servere på 1,6 enn på source, og mix og clan-søks chans på IRC har helt klart flertallet når det kommer til folk som søker på 1,6 enn hva det gjør på source. Så enten begrunner dere hvorfor han skal sette opp source servere (annet enn at dere spiller det), ellerså svarer dere på spørsmålet hans. Mener jeg.

(JEG BRINGER IKKE OPP EN HVA SOM ER BEST AV 1,6 OG SOURCE DISKUSJON. Vil du ta den, googler du og finner nok tusenvis(flere i denne kategorien også.))

Jeg ville lagt inn slik at det er 4 bots inne hele tiden. Når en joiner, blir en bot kicket. Da er det mye morsommere å idle på serveren, og det kommer fort nye folk når de ser det er folk inne på serveren.

Så når det er 4 spillere inne på serveren, er botsa kicket.

Husker ikke hva denne modden heter, men googler du litt, finner du den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...