Spenis Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Hei, jeg hadde 30 dagers gratis virusprogram av avast, men det er utløpt, nå får jeg ikke slettet det, jeg finner det ikke på av instaler et program. Jeg skal av instalere det fordi jeg skal bruke et annet. Lenke til kommentar
Dabola Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Hadde same opplevinga som deg her om dagen. Liker ikkje program som er FOR glad i å endre registeret heile tida. Gjekk difor tilbake til Avira. Då eg skulle avinstallere fekk eg same feilmeldinga. Lasta ned Revo Unistallerog starta avinstallering via Revo. Rekna med å få opp feilmeldinga igjen og ville la Revo søke igjennom disk og register etter alt som hadde med Avast å gjera. Men då fungerte også det ordinære avinstallerings-programmet. Har ein mistanke om at dette ikkje er tilfeldig. Prøv Revo. Lenke til kommentar
Renate1972 Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Inne på a avast så har de to program,ett til å slette nyere avast og ett til eldre avastversjoner ,prøvde det selv og surra lenge før jeg fant ut av det....med avinnstalleringa.... Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå