Gå til innhold

Verdt å kjøpe Bad company 2 (PC) for singel player?

Anbefalte innlegg

Hei. Siden det ikke er CP-OP på BC 2 så spør jeg dere som har testet singel player modus.

Er det vært å kjøpe spillet for? Syntes singel player var ganske dårlig på de andre BF spillene men er det bedre her?

Emnetittel er endra til noko meir beskrivande.-ttt

EDIT: Skriveleif

Endret av ArneAustenaa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Datastyrte er vel litt brukbare, men det slår ikkje å spele mot nokon som faktisk kan tenke sjølv. Eg har krepert fleire gongar på normal difficulty pga eit jævelsk helikopter eller nokon med hagle rundt eit hjørne.

AI'en kan absolutt skremme deg/snike seg hit og dit, men den kan ikkje tenke taktisk. Den skyter berre med alt den har på DEG istadenfor team-mates'a dine, litt irriterande om du har to helikopter etter deg.

Om du er erfaren i FPS får du nok ikkje ei enorm utfordring, så snart du får tak i ein M60-S er det berre å plaffe ned alt og alle. Men det blir litt vanskeleg om det er fullt av støv frå granatar som blokkerar sikten din.

Lenke til kommentar

KUN for Singleplayer? Nei. Historien er bra den, men for kort. At AI skyter etter deg fremfor teammates er også en drawback. Ellers er det et helt planke FPS som det føles at man har sett mange ganger de siste årene. "Du skal fra A til B for å gjøre X. I veien er Y antall fiender. Go!"

Ikke noe "nyskapende", absolutt ALLE elementene i SP er gjort før.

MEN; Om du også har tenkt å spille multiplayer er dette et sikkert kjøp. Og alle sparkene til MW2 gjennom singleplayeren er også herlige. F.eks:

"No, Sarge! We can't give this shit to some specops faggots with heartbeat sensors on their guns!"

Jeg lo hvertfall ganske kraftig av den. Samt en heftig kjøresekvens hvor man refererer ganske kraftig til snøscooterdelen av MW2 (og rakker ned på denne)

Lenke til kommentar

Kun for singleplayer? Ikke i det heletatt. For meg er det såvidt det er verdt multiplayern. Singleplayer historien var så utrolig lite engasjerende..

Men så er jo jeg da en av dem som syntes MW2 er det største som har skjedd de siste 3 årene =)

Lenke til kommentar

på den andre siden det er litt morsomt og høre haggart og sweetwater begynne å diskutere om random shit bare du sitter lenge nok :p

Men bf serien har alltid vært Multiplayer og selv om Dice faktisk har prøvd så funker det ikke helt med singleplayeren, de skulle lagt seg på den samme useriøse linja som det 1eren lå på, men seriøst på multiplayer.

Endret av Zimmerh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...