Gå til innhold

Lading av mobil via PC

Anbefalte innlegg

en kompis ( |slinky| ) har laget mobillader til pc`en.

Han har bare koblet en sigaretttenner på en 4pins molexkontakt. PÅ denne kan han oxo kjøre colakjøleskapet. Ypperlig på Lan :D

Blir ikke PSU'en litt overbelastet når han kobler på kjøleskapet da?

De tar ikke så mye strøm. kameraten min sitt bruker ikke mer en

40watt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
en kompis ( |slinky| ) har laget mobillader til pc`en.

Han har bare koblet en sigaretttenner på en 4pins molexkontakt. PÅ denne kan han oxo kjøre colakjøleskapet. Ypperlig på Lan :D

Blir ikke PSU'en litt overbelastet når han kobler på kjøleskapet da?

De tar ikke så mye strøm. kameraten min sitt bruker ikke mer en

40watt

Det stemmer det, har kjørt kjøleskapet på sigarettenneren og det er ingen problem. :yes: Veldig greit på lan med mobillader i pcèn. :D:D

Ellers bruker jeg jo bare en bil-mobillader og den gir ut ca. 8v (Nokia 3510).

Mvh

Slinky

Lenke til kommentar

finnes det en usb lader til sony ericsson t300 eller en internettside som selger sigarettenere som du kan koble på en 4 pins kontakt(siden må vere norsk) det er en slik på www.frozencpu.com (som er en knall go modde side men er utenlansk) eller er det veldi lett og ta en sigarerttener fra en bil og hive inni uten å ha peiling på elektronikk

Lenke til kommentar
Hva om du kobler noe feil inne i data'en din, så kortslutter hele skiten!!!

(du skal sikkert ikke koble via hovedkortet, men likevel. Sikkert et eller annet som kan gå galt :yes: )

Om det går galt så lærer du vertfall noe :wink: det skal noe til for å koble feil..

prøv og koble den opp på en gammel pc som ikkje er så veldi viktigt om overlever eller ikkje(har en dell ifra 1995 som kører win xp :D:D )

Lenke til kommentar
finnes det en usb lader til sony ericsson t300 eller en internettside som selger sigarettenere som du kan koble på en 4 pins kontakt(siden må vere norsk) det er en slik på www.frozencpu.com (som er en knall go modde side men er utenlansk) eller er det veldi lett og ta en sigarerttener fra en bil og hive inni uten å ha peiling på elektronikk

fant en side sjø : http://www.mobilsentrum.no/product.asp?c=1...31&pn=764887533 nå kan alle lade ericsson'ene sine på pc

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Sitter å kjeder meg litt, og tenkte over at det kanskje hadde vært smart med en innebygd lader til mobilen min på pcn. At jeg mekker litt på laderkabelen og får kobla den på en molex kontakt. Nå har jeg ikke ladern liggendes her, og jeg orker ikke å gå opp for å sjekke hvor mange volts den har i output, men siden man kan lade en mobil i bilen (som er 12v.), da burde man klare å lade en mobil via PC'n.

Noen forslag om hvordan jeg kan gjøre det?

Har en Nokia 3310 :oops:  (skal kjøpe ny snart, bare sånn at dere vet det :p).

Det er best for deg at du får deg ny:D hehe.....Men en USB lader hjelper det.... Nokia 6610 er tingen....En konge mob

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...