StatusQuo Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Use the force! Jeg har nå de siste årene valgt å ikke bruke tid på det med damer og sånne ting. Istedenfor har jeg brukt tida på meg selv, ferier, venner, trening og økonomiske prosjekter. Det er utrolig hvor langt jeg kommer så lenge jeg velger å ignorere damer og heller gjøre alt det jeg vil hele tiden. Ingen komprimisser, ingen avtaler, en kjører sitt eget løp. Det er en frihet og glede jeg aldri har opplevd før. Det er og utroilg hva en kan klare å få til når en ikke må ta hensyn til andre. Lenke til kommentar
kommer Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Med andre ord, du har blitt homofil Lenke til kommentar
StatusQuo Skrevet 17. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2010 hehe tviler vel på at jeg hadde hatt så mye tid til ting om jeg hadde vært homofil. det hadde vært same shit new wrapping. probably more shit though Lenke til kommentar
greygenic Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Og likevel føler du sikkert at det er noe som mangler... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå