Nilsen Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Keysonic vet hvordan ting skal gjøres enkelt. Les mer Lenke til kommentar
Euphoria Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 ..men på bildet er det jo krodilletegn på punktum- og kommaknappene? Fungerer de ikke? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 ..men på bildet er det jo krodilletegn på punktum- og kommaknappene? Fungerer de ikke? Jo, men de brukes i engelsk oppsett. Skal du ha "æøå" vil de fungere som semikolon og kolon. Krokodilletastene skal være mellom shift og Z. Lenke til kommentar
Noble Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 uten krokkodilletaster er det så godt som ubrukelig til programmering. Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 uten krokkodilletaster er det så godt som ubrukelig til programmering. Hørt om å bytte språk? Eller så kan du bruke Autohotkey til å mappe om knapper. Bruke meny-knappen som en ny funksjonsknapp kanskje. Jeg bruker capslock til det, og shift+caps til caps. Lenke til kommentar
saccosekk Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Jeg digger britiske keyboardlayout. <>(){}[] er tilgjengelige uten å knote med Alt GR, du trenger kun shift. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Ser så absolutt ut til å være en arvtager til mitt nåværende Microsoft-tastatur til 99,- som faktisk har overlevd i 4 år =) Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 1. Test et amerikansk tastatur 2. Skriv om det 3. Klag på at det ikke er norsk 4. PROFIT!!!? Lenke til kommentar
grusisalaten Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 uten krokkodilletaster er det så godt som ubrukelig til programmering. De fleste som driver med programmering på heltid bruker engelsk tastatur med engelsk oppsett eller dvorak Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 1. Test et amerikansk tastatur 2. Skriv om det 3. Klag på at det ikke er norsk 4. PROFIT!!!? Hø? Vi har da skrevet at vi har teste den engelske versjonen, men at norsk layout er det som blir tilgjengelig i Norge. Forskjellen er bare merkingen, tastene i sin fysiske form er de samme. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Gjett hva navnet skal etterligne?? Men blir det fremdeles produsert KeyTronic-tastatur? Jeg kunne trenge en ny forsyning med tastatur som er brukbare til koding. Nettsiden ser ikke ut til å være oppdatert på ti år. Lenke til kommentar
Noble Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 uten krokkodilletaster er det så godt som ubrukelig til programmering. De fleste som driver med programmering på heltid bruker engelsk tastatur med engelsk oppsett eller dvorak Den må du forklare Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Gjett hva navnet skal etterligne?? Men blir det fremdeles produsert KeyTronic-tastatur? Jeg kunne trenge en ny forsyning med tastatur som er brukbare til koding. Nettsiden ser ikke ut til å være oppdatert på ti år. Produserte KeyTronic tastatur med fine klikkelyder? Jeg vurderer sterkt å investere i et Steelseries-tastatur, men om det finnes noen billigere med skikkelige taster, så er jo det noe å vurdere. Lenke til kommentar
icc Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 uten krokkodilletaster er det så godt som ubrukelig til programmering. De fleste som driver med programmering på heltid bruker engelsk tastatur med engelsk oppsett eller dvorak Ikke i norge nei. Bare vent til neste uke folkens, da skal HW.no teste amerikanske strømuttak i norske hjem. !? Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Synes det var dumt uten mellomrom til F-tastene. Lett og trykke feil. Lenke til kommentar
daghenbr Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Når dere tester tastaturer, kan dere opplyse hvilken trykk-kraft som kreves for å aktivere tastene? Jeg liker tastaturer med lav motstand. Det er dessverre nesten ingen produsenter som oppgir tall for dette. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) Noen som vet om Logitech Ultra X, som blir trekt fram som et alternativ i testen, har lav tastemotstand? Er på utkikk etter et tastatur som har lave taster med lav motstand for en person som har problemer med hendene. Endret 15. mars 2010 av mandela Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Selv synes jeg tastemotstanden på Logitech Ultra X er middels, muligens litt letter. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 MIst Oghma har veldig lav tastemotstand. Lenke til kommentar
Eivinde Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Interessant test! Til de som vurderer Logitech Ultra X, må jeg bare minne om dette tastaturet ikke har støtte for at mange taster trykkes ned samtidig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå