Frustrert Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Jeg har et SB live 5.1 lydkort, som er kobla til et JVC anlegg. Via dette kobbler jeg da headsettet mitt når jeg trenger det.. I det siste har jeg slitt veldig med skurr i lyden, dette gjelder for både headsettet og høytalere. Jeg har en skjermet kabel fra pc til anlegg. Har prøvd å flytte på høytalerledningene, slik at dem ikke skulle kanskje bli "forstyrret" av pc`en. Noe som ikke hjalp. Skjermen og pc`en er jordet, men ikke anlegget. Det er ingen andre "støy" kilder i nærheten som jeg vet om. Og jeg har en mick, så jeg skal vell ikke trenge å skru ned på innstilningene til den inngangen... Prøvde å søke litt rundt på forumet, men det var få som hadde samme problemstilling som meg.. Lenke til kommentar
pbn Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Med skurr antar jeg du mener sånn periodisk skurring og at det ikke skurrer konstant.. hvis dette er tilfelle kan jeg si med stor sikkerhet at det er dårlig kontakt et eller annet sted... prøv anlegget bit for bit. Sjekk høytaler kablene, phono kablene, evt jack-pluggene (hvis du bruker det til headsettet) Har du ekstrakabler ville jeg prøvd disse først.. lykke til Lenke til kommentar
Frustrert Skrevet 8. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2003 takk for svar, hiver meg i gang med testinga med en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå