Solid Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Når jeg kjører krevende programmer som spill (eks Heroes of Newert, Battlefield 2142) hender det at pc'en slukner uten videre. Sist den sluknet fant jeg denne feilmeldingen i hendelseslisten og har med vedlagt bilde av temperaturer. Event filter with query "SELECT * FROM __InstanceModificationEvent WITHIN 60 WHERE TargetInstance ISA "Win32_Processor" AND TargetInstance.LoadPercentage > 99" could not be reactivated in namespace "//./root/CIMV2" because of error 0x80041003. Events cannot be delivered through this filter until the problem is corrected. Noen som har forslag til å løse problemet? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Hvordan er kjølingen i kabinettet? Bra luft gjennomstrøming? Er det mye støv i viftene/kjøleribbene? Kan hjelpe å få det renset/blåst ut. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 Liker ikke å bumpe tråden men har fortsatt den samme problemstillingen. Jeg fant mye støv som jeg fjernet og jeg installerte windows 7 og problemet forsvant for en stund. Nå har jeg hatt lengre økt i Battlefield 2 og pcen skrudde seg av brått to ganger på to dager. Mulig å sjekke ved hvilke temperaturer pcen skrur seg av eller direkte finne årsaken til hvorfor pcen skrur seg av? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå