Tord93 Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Hallo Vet at det finnes et par tråder om dette allerede, men føler ikke at det ga meg så god info. Tenkte jeg skulle kjøpe meg et ratt, siden jeg har blitt helt dilla på Forza 3 (og venter på GT5 ). Prisklassen er på rundt 2000 kr. Det jeg vil er at det skal være bra kvalitet på det, designet er pent, og at det burde være mulighet for og plassere girspaken hvor jeg vil. Har tittet litt på G25/G27, men det som er problemet er at det bare fungerer på PS3/PC Jeg vil ikke ha noe som bare virker på en konsoll, men begge. Hvis eneste mulighet er og faktisk kjøpe et ratt til hver konsoll, så får det bare bli sånn, men det hadde vært enklere med bare et. Da blir det uansett G25/27 til PS3en. Det eneste som står igjen da, er til Xboxen. Noen forslag til ratt? Forresten, så burde rattet passe til PlaySeat, siden jeg regner med at det blir et kjøp av det etterhvert. Trenger bare penga først Takk for svar Lenke til kommentar
jungli Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Kjøp den her fungerer med både PC og PS3 Ref; Her Microsoft-sertifisering: Kompatibel med Windows 7 Kompatible spillkonsoller: Sony PlayStation 2, Sony PlayStation 3 System Requirements PC Pentium® processor or compatible Windows® XP or Windows Vista® 256 MB RAM 20 MB of available hard disk space CD-ROM drive USB port Games that support Logitech® force feedback PLAYSTATION®3 computer entertainment system PlayStation®2 computer entertainment system PC-compatible software You can download the latest software and make it compatible with your PC racing games. EDIT: misforsto hele greia men lar stå for andre som kanskje er interesserte. fant ikke noen som fungerer til begge konsollene, dessverre Endret 14. mars 2010 av jungli Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Kanskje dette kan hjelpe http://www.google.no/search?q=fanatec+360+wheel&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Kvalitetsratt for PS3 / PC / 360 i samme produkt? Inget problem: Fanatec Endret 14. mars 2010 av thklinge Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 Ooo, det Fanatec rattet så lekkert ut Blir det vel kanskje noe sånt da. Men ser ikke ut som om det er mulig å få tak i Norge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå