Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

hk ut av passat 2001

doogy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finnes massevis av måter å få mer hestekrefter ut av en bil, uten å ty til chip, som i ditt tilfelle uansett ikke vil gi mye tilbake. Men når det kommer til en 1.6l/1.8l passat er det bedre å skifte ut bilen enn å begynne med trimming, det vil lønne seg.

Prøv å finn en 1.8t av samme årsmodell så får du fort mye mer effekt å leke med, samt at den er veldig lett å trimme litt. Den begynner med 150hk...

Lenke til kommentar

Hvilken motor er det?

Ut fra 115 hk kan det egentlig være bare to, og det er 1.9TDI PD eller 2.0 bensin.

Om man skal tro på wikipedia er det faktisk kun 1.9TDI som har 115hk på denne modellen.

Da trekker jeg tilbake det jeg sa, da jeg mente å huske at 1.6 eller 1.8 motoren hadde 115hk.

Den beste måten å begynne å trimme denne er nok å chippe den, du vil få en økning, uten alt for mye jobb eller pris.

Så kan man jo begynne med ting som f.eks å skifte turbo.

Lenke til kommentar

Hvilken motor er det?

Ut fra 115 hk kan det egentlig være bare to, og det er 1.9TDI PD eller 2.0 bensin.

Om man skal tro på wikipedia er det faktisk kun 1.9TDI som har 115hk på denne modellen.

Da trekker jeg tilbake det jeg sa, da jeg mente å huske at 1.6 eller 1.8 motoren hadde 115hk.

Den beste måten å begynne å trimme denne er nok å chippe den, du vil få en økning, uten alt for mye jobb eller pris.

Så kan man jo begynne med ting som f.eks å skifte turbo.

ja d er nokk en 1,9 tdi. skifte turbo ja kan jo kansje tenkes. :)

har hørt folk stille opp turbo trykk på turbo bensin. går ikke det å gjøre på tdi

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...