doogy Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Hei har en passat 2001 115hk og lurer på om noen vet om d er muligheter å fu ut noen flere hester uten å måtte chip dn. ? håper noen kan hjelpe Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Finnes massevis av måter å få mer hestekrefter ut av en bil, uten å ty til chip, som i ditt tilfelle uansett ikke vil gi mye tilbake. Men når det kommer til en 1.6l/1.8l passat er det bedre å skifte ut bilen enn å begynne med trimming, det vil lønne seg. Prøv å finn en 1.8t av samme årsmodell så får du fort mye mer effekt å leke med, samt at den er veldig lett å trimme litt. Den begynner med 150hk... Lenke til kommentar
kremt Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Hvilken motor er det? Ut fra 115 hk kan det egentlig være bare to, og det er 1.9TDI PD eller 2.0 bensin. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Hvilken motor er det? Ut fra 115 hk kan det egentlig være bare to, og det er 1.9TDI PD eller 2.0 bensin. Om man skal tro på wikipedia er det faktisk kun 1.9TDI som har 115hk på denne modellen. Da trekker jeg tilbake det jeg sa, da jeg mente å huske at 1.6 eller 1.8 motoren hadde 115hk. Den beste måten å begynne å trimme denne er nok å chippe den, du vil få en økning, uten alt for mye jobb eller pris. Så kan man jo begynne med ting som f.eks å skifte turbo. Lenke til kommentar
doogy Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 Hvilken motor er det? Ut fra 115 hk kan det egentlig være bare to, og det er 1.9TDI PD eller 2.0 bensin. Om man skal tro på wikipedia er det faktisk kun 1.9TDI som har 115hk på denne modellen. Da trekker jeg tilbake det jeg sa, da jeg mente å huske at 1.6 eller 1.8 motoren hadde 115hk. Den beste måten å begynne å trimme denne er nok å chippe den, du vil få en økning, uten alt for mye jobb eller pris. Så kan man jo begynne med ting som f.eks å skifte turbo. ja d er nokk en 1,9 tdi. skifte turbo ja kan jo kansje tenkes. har hørt folk stille opp turbo trykk på turbo bensin. går ikke det å gjøre på tdi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå