Mitsu3000 Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Har hørt at man skal montere kort/drivere i rett rekkefølge. Er det noe i det? Har kjøpt følgende: -ANTEC Sonata Piano -ABIT IC7 -P4 2.8 800FSB oem -Thermaltake Volcano 11 -GEIL 1GB (2x512) 3500 cas2 -SEGATE 120GB S-ata 8MB cache -Powercolor 9700pro,retail,2.8ns -Lite on black, 48x24x48x16 combo -CORNEA CT1702T 17" BLACK W/ TV TUNER LCD -Logitech Cordless optical Skal bruke WinXP Har det virkelig noe å si hva jeg putter på hovedkortet først? Eller har det noe å si hvilke drivere jeg innstalerer først? Takker alle som har noe fornuftig å bidra med Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Gjør det som virker fornuftig du. Er ikke noe fast rekkefølge. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Start med å montere hovedkortet i kabinettet. Deretter monterer du det som er mest knotete først, CPU, RAM, LEDs, PC-speaker o.l. Ekspansasjonskort er lette å sette i, så dette tar du til slutt. Lenke til kommentar
Mitsu3000 Skrevet 8. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2003 Takker for svar! Heller overrasket at noen er våken nå! Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Takker for svar! Heller overrasket at noen er våken nå! Joda, ingen problem det Våken? hehe For å si det sånn; har ikke lagt meg, hehe LAN Lenke til kommentar
Stream Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Vil nok anbefale å sette på plass CPU og RAM på hovedkortet FØR du setter det i kabinettet. Dette på grunn av: 1. Hovedkortet kan gi etter og knekke hvis du må trykke hardt for å feste kjøleribba 2. Det er alltid litt trangt nedi kabinettet, så det er lettere å montere tingene før du setter på plass hovedkortet. Ellers kan du egentlig ta det i den rekkefølgen du vil...bare pass på at du ikke setter på plass ledninger først som du senere på ta vekk igjen for å få på plass andre komponenter.... Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Hvor kjøpte du det antec`et ??? Lenke til kommentar
Mitsu3000 Skrevet 8. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2003 Bor i US for tia, så kabinettet og alt annet er kjøpt hos Newegg i USA. Litt billigere enn i Norge Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Hvor i unaiten bor du??? Jeg var der i fjor! btw fant jeg kabinettet hoss databutikken.com Lenke til kommentar
Mitsu3000 Skrevet 8. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2003 Jeg bor i Tulsa Oklahoma nå, har bodd her i 5mnd. Bodde før i Myrtle Beach i South Carolina en stund. Enn du da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå