pologutt Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Oppdaget i dag at headsettet som fulgte med 5800 kun gir lyd på høyre øreplugg. Telefonen ble kjøpt i juni 2009. Testet kun med høretelefonene, og da fungerte det utmerket. Dermed tror jeg at feilen ligger i håndkontroll-enheten. Er dette garanti, og hva gjør en butikk når jeg går til de og forklarer feilen? Lenke til kommentar
TraktorBolla Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Oppdaget i dag at headsettet som fulgte med 5800 kun gir lyd på høyre øreplugg. Telefonen ble kjøpt i juni 2009. Testet kun med høretelefonene, og da fungerte det utmerket. Dermed tror jeg at feilen ligger i håndkontroll-enheten. Er dette garanti, og hva gjør en butikk når jeg går til de og forklarer feilen? Du burde først prøve å høre på med et annet headset. Hvis samme feilen oppstår da, så ligger feilen i telefonen og ikke i headsetet. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 Som jeg skrev i første innlegg, var det lyd på begge øreproppene når jeg koblet fra mikrofonen. Dermed så mener jeg at feilen ligger i mikrofondelen. Lenke til kommentar
TraktorBolla Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Åja sorry. da ville jeg foreslått å spørt i butikken Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 17. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2010 Hvordan er det med garanti og kjøpslov? Ifølge selger var det kun 6 mnd garanti, men hva med kjøpsloven? Headsettet ble uansett levert inn. Får sikkert en regning etterpå siden det har gått over et halv år siden jeg kjøpte den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå