iau Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Noen som kan forklare meg hvordan jeg får brendt en VIDEO_TS-folder som en video-DVD med Mac? På Windows brukte jeg alltid Nero og det fungerte utmerket, men på Mac ser det ut ttil å være dårlig med brenneprogrammer... Prøvde Express Burn siden den ble anbefalt et sted. Da jeg skulle prøve den så fikk jeg melding om at VIDEO_TS kunne jeg kun brenne om jeg kjøpte den. Så gjorde jeg det, men så vil den ikke brenne likevel... Gir faktisk en feilmelding og ber meg sende en meldingom hva som gikk galt, og nå har jeg sendt 4-5 slike. Har også prøvd DVD Imager, men den surrer og går i flere timer uten at noe skjer. IDVD virker til å være et temmelig meningsløst program. Hva annet finnes? Jeg har du behov og det er å kunne brenne VIDEO_TS-foldere og Audio. CDer av FLAC-filer. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Prøvd denne? http://burn-osx.sourceforge.net/Pages/English/home.html Lenke til kommentar
iau Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2010 Prøvd denne? http://burn-osx.sourceforge.net/Pages/English/home.html Takker! Det funka som bare det! Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Bare hyggelig! Kanskje merke tråden som løst nå? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 IDVD virker til å være et temmelig meningsløst program. iDVD er laget for å enkelt kunne lage DVD-er av dine egenproduserte filmer fra f.eks. iMovie. Eller Final Cut for den saks skyld. Så det at du har sett på det programmet i det hele tatt er litt merkelig synes jeg. Ellers kan jeg anbefale Toast Titanium, som kan ses på som Nero til Mac. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå