Landkrabben Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Hei! Har ett lite problem med facebook. Når jeg blir foreksempel venner med noen, vil det ikke komme noen oppdatering på profil-siden min på at jeg er blitt "venner" med personen. Visst jeg kommenterer ett bilde vil det heller ikke komme opp noen oppdatering på profil-siden. Noen som vet hva jeg må gjøre for og tilbake denne funskjonen? Takker for svar Lenke til kommentar
TraktorBolla Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Lagrer kommentaren seg på bildet? I såfall er det et veldig normalt problem. Har vært borti det selv, men har ikke noe svar Hos meg kommer det noen ganger opp etter noen timer, eller hvis jeg oppdaterer sida flere ganger og lignende. Sikkert noen som har mer peiling enn meg på detta, men det er hvertfall nokså vanlig Lenke til kommentar
Landkrabben Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2010 Lagrer kommentaren seg på bildet? I såfall er det et veldig normalt problem. Har vært borti det selv, men har ikke noe svar Hos meg kommer det noen ganger opp etter noen timer, eller hvis jeg oppdaterer sida flere ganger og lignende. Sikkert noen som har mer peiling enn meg på detta, men det er hvertfall nokså vanlig Ja, kommentaren lagrer seg på bildet. Men det kommer ikke noen oppdatering på profilen min, om at jeg har kommentert bildet Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Gå på account settings og videre til notifications og se om du har huket av det du vil skal være huket av. Jeg har nettopp tukla med det samme, som resulterte i at jeg hadde fått noen titalls meldinger jeg ikke visste om. Lenke til kommentar
Landkrabben Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 Gå på account settings og videre til notifications og se om du har huket av det du vil skal være huket av. Jeg har nettopp tukla med det samme, som resulterte i at jeg hadde fått noen titalls meldinger jeg ikke visste om. Hmm.. jeg var innom der jeg og, men er det ikke bare om man skal ha sendt "oppdateringene" på e-mail eller ikke? Lenke til kommentar
TraktorBolla Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Man kan også krysse av for hva som skal komme opp på oppdateringer. Hvis man er lei av oppdateringer fra folk som har satt rekorder på spill( Utrolig irriterende), så kan velge å skjule denne typen oppdateringer. Lenke til kommentar
Landkrabben Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 Man kan også krysse av for hva som skal komme opp på oppdateringer. Hvis man er lei av oppdateringer fra folk som har satt rekorder på spill( Utrolig irriterende), så kan velge å skjule denne typen oppdateringer. Dette er -account > notifications? På "Wall comments" får jeg bare opp 2 alternativer, skal det egentlig være flere? - Comments on a story in my Wall - Comments after me on a Wall story Jeg får opp "Wall comments" og kan se hva som har skjedd på profilen min siden sist, ved og trykke på ikon oppe til venstre på profilen min, men det blir ikke skrevet noe på "wall'en" min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå