TheCatIsALie Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Vi har et gammelt videokamera som ikke fungerer. Vet ikke helt feilen, bare noe med at ikke kasetten vil inni eller noe. Hvor kan jeg få tak i VHS kasett til å ha kamera-kassetten i? Så jeg videre kan dytte den i en VHS spiller koblet til HD PVR og få alt på PC. Har bare ca 3 mnd får filmen jeg skal lage må være ferdig.. (trenger tid, konf video) Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt.... om de selger..? Lenke til kommentar
asoeli Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Er det VHS-C kassetter, skal du kunne spille filmene på på en VHS-spiller om du får tak i en adapter. Forsøk i en velrenommert forretning. Men er det Hi8-film, må du få tak i et slikt kamera for overføringen. Det finnes ingen adapter for VHS. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Var Hi8... DAMN. Finnes det noen som kan gjøre dette? En butikk eller noe? Vil helst ha i .avi format. Endret 14. mars 2010 av Jevrio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå