sstyle Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Hei! Eg har eit aldri så lite problem med den stasjonære pc'en min. Når eg slår på PC'en startar viftene på hovudkortet og skjermkortet å gå, men det kjem ikkje noko "pip" frå hovudkortet. Eg kjem derfor ikkje inn i BIOS eller noko. Dette har vore eit problem tidlegare og, men det ordna seg som regel etter ca 10 omstartar. No vil den derimot ikkje starte. (Til informasjon så er ikkje prosessoren overklokka, alt står på fabrikkinstillingar) Eg har prøvd følgande i feilsøkinga av problemet: -Sjekka at alle kablane i kabinettet er tilkopla(tatt dei ut og satt dei i att). -Forsøkt 4 omstartar med ulike individuelle rambrikker -Forsøkt å starte uten HDD og DVDrom tilkobla. -Forsøkt å starte uten eksternt skjermkort tilkobla. PC spex C2D 2.4ghz 4 gb ram GTX 275 ASUS P5K Hovedkort ANTEC 500w strømforsyning. Det er ei gammal skute, men er lite lysten på å kjøpe ny då den fortsatt funkar til sitt formål. Håpar derfor at nokon ser kor feilen kan ligge, eller kan kome med tips til feilsøking. På førehand takk! Lenke til kommentar
Adjin Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Greit å begynne med det letteste... Prøv å resette bios. slå av maskinen, fjern strømkabelen, ta ut batteriet, vent et minutt eller så, sett alt på plass og slå på maskinen. Sjekk at den lille 4/8 pins kontakten ved cpu er koblet til. Ellers kan det være både hk og psu, hadde prøvd å låne en psu av noen for å teste. Lenke til kommentar
sstyle Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 Ingen respons på resetting av BIOS. Skal sjå om eg får lånt ein annan psu. Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå