Renate1972 Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Hallo Ja ja så klarte jeg det også...har en acer med noe e-security greier på,og satt og kikka og kjeda meg..og tenkte jepp...der trenger vi sikkert passord "håpløst" så lagde passord..fikk beskjed om å restarte,som jeg gjorde...og fikk opp passord med en gang jeg så den sorte siden (før acer reklamen:) og da tastet jeg inn passordet...men nei da...( Så er jeg nødt til å vente til mandag for å få ringt de...eller har noen noe tips?? Er forresten feilkode 02618 som kommer opp når den sier at systemet er låst... Laget passord på supervisior og brukerpassord *angre,angre* Hilsen Renate Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Ikke sikkert det hjelper noe fra eller til men du kan jo kikke her, det er noen forslag til default passord fra diverse Bios produsenter. Bios Passwords Og her er en Using a Backdoor BIOS Password Endret 14. mars 2010 av vidarkri Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Her er faktisk Acer's service manual til den maskinen. Se på side 157/158 i manualen. Det ser ut som det kan være litt teknisk vrient så hvis du ikke er 100% sikker på hva du skal gjøre etter å ha studert dette så la det for guds skyld være og lever den heller inn til en ekspert eller et verksted. Aspire 7730/7730G Series Service Guide Lenke til kommentar
Renate1972 Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 Hei hei Jeg måtte ta ut batteriet i Bios...og vips så var den oppe og gikk igjen :=) Tusen takk for svar.... Ha en fin dag... Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Hei hei Jeg måtte ta ut batteriet i Bios...og vips så var den oppe og gikk igjen :=) Tusen takk for svar.... Ha en fin dag... Så flott a. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå