Gå til innhold

Trenger tips til hvordan jeg bruker mest mulig nettverk!

PyrionZ

Anbefalte innlegg

Har seg slik at søstrene mine har et alt for stort nettforbruk. Noe som resulterer i at jeg ikke får spilt, eller gjort stort på nettet her hjemme. Derfor lurer jeg på hva jeg kan gjøre for å "ta drepen" på nettet.

Har allerede satt i gang en hau med DL's, med det går enda ikke tregt nede hos dem. Så derfor trenger jeg tips til hva jeg kan gjøre for å bruke mest mulig.

Mulig flere av dere synes jeg er barnslig som gjør sånt, men er jævla irriterende at de bruker så mye nett. Jeg går hele uka og gleder meg til helg med spilling og avslapping, slappe av får jeg gjort. Men å kose meg med nye spill som går online funker ALDRI!

På forhånd takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv om man har mye på download så vil ikke alltid en ADSL-linje (som jeg antar du har) bli noe særlig treig. Setter du derimot på max upload så blir det mye treigere enn om du setter på max DL.

Eventuelt kan du bare gå inn i ruterinnstillinger og se om du kan finne noe gøy der. Som å sperre tilgang til enkelte sider o.l.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Eventuelt kan du bare gå inn i ruterinnstillinger og se om du kan finne noe gøy der. Som å sperre tilgang til enkelte sider o.l.

Enig, med at det er soestrene dine saa tipper jeg de bruke facebook elns mye?

Blokk siden eller lignene sider i rutern. Ogsaa, gaa inn paa en torrent side sett paa RSS saa du laster ned alt og ingen ting. HElst paa serier eller paa en bruker elns, hadde samme problemet med broren min engang saa da gjorde jeg det og det funka fett som faen xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...