carzas Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Hei folkens! Trenger en rimelig pc kun til AoC og WoW. Spiller kun disse spillene på PC, og håper derfor jeg ikke trenger noe high-tech stuff. Med rimelig så mener jeg så billig som overhode mulig med medium grafikk. Så denne PC'en: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=321530 men er ikke sikker på om den er kraftig nok. Noen som kan hjelpe meg litt? Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Den beste plassen for og finen bra infomasjon er og lese noen av de andre trådene her inne. Er 100% sikker du finner ca 100 svar på dine spörsmål. Lenke til kommentar
C64C Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Hva er ønsket budsjett/makspris? Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Denne vil iallefall få elendig fps på disse to spillene på medium grafikk. Lenke til kommentar
carzas Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 Ønsket pris er rundt 4000kr. Det viktigste er at den drar WoW og AoC nokså greit. Dersom jeg må strekke meg litt lengre så kan jeg det. Har skjerm, mus og tastatur, så trenger ikke det. Lenke til kommentar
a_sondre Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Ønsket pris er rundt 4000kr. Det viktigste er at den drar WoW og AoC nokså greit. Dersom jeg må strekke meg litt lengre så kan jeg det. Har skjerm, mus og tastatur, så trenger ikke det. Kjøp denne ev. denne demobrukte, de drar de spillene bra. koster 4999,- Endret 14. mars 2010 av a_sondre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå