SteffenM2 Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Heisann, etter at min fantastiske Acer L5100 møkk tok kvelden etter og ha gått i bakken 3 ganger på et lan, så føler jeg at det er på tide og kjøpe en PC, og slutte med den driten. Virker igrunn ut som en iphone på steroider, er ikke bra til annet enn og surfe, selvom den faktisk ikke klarer og drive firefox i ny ogne. THERE FOR! jeg trenger en komplett PC til 6tusen kroner. kabinett, psu, cpu osv osv. Jeg er grønn på det her, derfor jeg spørr om råd. Jeg har et mål, det er og drive cod Mw2 uten problemer, gjerne på ganske bra grafikk. Skjerm, tastatur, mus osv trenger man ikke regne inn. Tusen hjertelig takk for hjelp! Lenke til kommentar
C64C Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Et AMD-oppsett med 5770 grafikkort hos netshop til 5900: AMD Phenom II X4 945 3,0 Ghz MIST, 550W, faste kabler ASUS M4A785TD-V EVO, Socket-AM3 Samsung 1 TB 7200RPM S-ATA2 32MB Sony DVD-brenner AD-5240S intern Antec Three Hundred Ultimate Gamer Case PowerColor Radeon HD 5770 1GB GDDR5 OCZ DDR3 4 GB Platinum Edt.Dual Ch. Totalt 5 913,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå