Salty-B Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Hei, jeg vet ikke helt hvor jeg skal poste dette her, så prøver her. Jeg har et problem, min CPU viser at den bruker rundt 60-70% med en gang jeg åpner task manageren, men rett etterpå så viser den rundt 0 til 1%. Som om den bruker CPUen, men glemmer det med en gang task manageren åpnes. Lurer på hva som kan være årsaken? Er det noe galt? Eller er det normalt? Ingen av prosessene viser at dem bruker så mye CPU med en gang jeg åpner task manageren. Håper på svar, tross fare for feilposting:) Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Sjekk hva som bruker 60-70% da. Ikke værre enn det Kan jo være at det er task manager siden du åpner den Lenke til kommentar
Salty-B Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2010 Sjekk hva som bruker 60-70% da. Ikke værre enn det Kan jo være at det er task manager siden du åpner den Joda, men jeg rangerer etter CPU-bruk, men ingenting viser at dem bruker så mye CPU. Heller ikke prosessen for task manageren. Ingenting heller når jeg viser alle prosessene. Vil den bruke så mye CPU for å åpne task manageren? Er visst ikke noe PC-geni gitt:p Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Du har ingen problemer. Normalt at CPUen stiger når du åpner programmer o.l. Sikkert task manageren som bruker 60-70% med en gang du åpner den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå