WillyWanker Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 lurte på om det er mulig å få 2 pekere på 1 skjerm. altså eg kunne tenkt meg å spille wow på tven og daman kan spille sims på pcen, på likt... noen så har noen forslag? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Dette er vel feil spørsmål du har her. Spørsmålet ditt burde vært om det er mulig å spille 2 spill på en PC? Noe jeg ikke tror du kan. Endret 14. mars 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Du kan få to pekere ja, men ikke på en måte som støtter det du ønsker. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) virtualiserer du en maskin med sims i vmware som kjøres fullskjerm kan du dedikere en usbport til den maskinen som du kobler på en mus. da har du en mus i den virtuelle maskinen og en i selve maskinen. Endret 14. mars 2010 av cruzader Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 virtualiserer du en maskin med sims i vmware som kjøres fullskjerm kan du dedikere en usbport til den maskinen som du kobler på en mus. da har du en mus i den virtuelle maskinen og en i selve maskinen. Ytelse? Lenke til kommentar
Flikkflakk Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 virtualiserer du en maskin med sims i vmware som kjøres fullskjerm kan du dedikere en usbport til den maskinen som du kobler på en mus. da har du en mus i den virtuelle maskinen og en i selve maskinen. Virkelig?? Det hørtes utrolig interessant ut. I Windows 7 passer jo dette perfekt med XP mode på skjerm nr. 2, eventuelt. Noen som vet hvordan man får dedikert en USB-port til XP i XP-mode? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå