Thomhess Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Hei, jeg jailbraket min iPod Touch med blackra1n i går, men jeg har fått et lite problem. Hver gang jeg restarter touchen kommer det opp "koble til iTunes", og den eneste løsningen er å jailbrake på nytt. Har noen noen løsning for å gjøre dette bedre? Touchen var kjøpt i høst (før ny lansering) men av diverse grunner ikke åpnet før i går. Jeg jailbraket like etter at jeg hadde åpnet den (tror ikke jeg en gang synket med data). Tror den kjører 3.0.1 Lenke til kommentar
CSJC Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Jeg ville ha formatert den og jailbraket den med noe annet. Har hatt min touch jailbraket men alle programmene jeg hadde på den tokk litt mye plass så den er helt orginal nå Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2010 Jeg tror kanskje problemet kan ha noe med at den ikke har vært synket med iTunes før jeg jailbraket, og den er fremdeles innstilt på at den vil synke for første gang. Tror du det kan hjelpe å gjenopprette, synke og deretter jailbrake på nytt (helst med blackra1n, det var så lett :-P) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå