Ebeneser Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=5qahtxHx_x4&feature=fvsr 23 sek inn filmen. Endret 14. mars 2010 av Ebeneser Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Ok, jeg biter på for moro skyld: Hvor er sammenhengen med Obama? Geir Lenke til kommentar
Ebeneser Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Ingen anelse, jeg synes bare det var moro at farao også var en øgle, kan jo tenkes at øglene ønsker å gjøre det hele litt "far fetched" slik at vi ikke skal oppdage dem, derfor drar de inn Obama for å forgifte brønnen ?? konspirasjon inne i konspirasjonen ?! Jeg mener også å huske en eksentriker *hostmagichost* i oppslagstavlen omtale Obama som farao. Endret 14. mars 2010 av Ebeneser Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Oh shit! EDIT: fjerna bildet på 5mb og lasta opp et nytt på 500kb Endret 14. mars 2010 av lordbost Lenke til kommentar
Ebeneser Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Vedder på at denne karen er i slekt med Stoltenberg, sjekk den abnormalt lange skallen. Endret 14. mars 2010 av Ebeneser Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Er jeg den eneste som syns det er galt å oppfordre folk til å gå dypere inn i sine varngfortestillinger, dere hjelper jo ikke akurrat persjonen, men å la han falle dypere inn i sin skye forvridde verden Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Hva i huleste er det Paul driver med i første videoen!? Synger, i sakte film. Det er noen få sekunder av et live-opptak strukket ut over nesten et minutt. Med baklengsmusikk i fullt tempo. Geir Men hadde Paul så dårlige tenner da? Måtte sitte oppe hele natten og lese om denne saken om Paul McCartney altså. Er visst en annen dude som steppa inn for han. Ekte Paul døde i bilkræsj. Det var bare et rykte, men The Beatles syns det var morsomt og lekte litt med folket. De gav ledetråder osv om at Paul liksom er død. Hahaha, elsker conspiracy. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Er jeg den eneste som syns det er galt å oppfordre folk til å gå dypere inn i sine varngfortestillinger, dere hjelper jo ikke akurrat persjonen, men å la han falle dypere inn i sin skye forvridde verden Nja, personlig tror jeg at TS troller. Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Endret 14. mars 2010 av lordbost Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Er jeg den eneste som syns det er galt å oppfordre folk til å gå dypere inn i sine varngfortestillinger, dere hjelper jo ikke akurrat persjonen, men å la han falle dypere inn i sin skye forvridde verden Nja, personlig tror jeg at TS troller. Han har i såfall nesten 1300 trolle poster Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=7u4GS2gHQV4 Endret 14. mars 2010 av kvasbo Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 <object width="480" height="385"><param name="movie" value=" name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object> http://www.youtube.com/watch?v=7u4GS2gHQV4 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Det er ulovlig med reptiler i Norge.. Coincidence? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Er jeg den eneste som syns det er galt å oppfordre folk til å gå dypere inn i sine varngfortestillinger, dere hjelper jo ikke akurrat persjonen, men å la han falle dypere inn i sin skye forvridde verden ... Burde kanskje postet dette i humor-kategorien. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Hi, I'm a lizard. Ask me anything. Lenke til kommentar
Ebeneser Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) Paul McCartney hos Letterman, Paul bekrefter at han er er en øgle, puplikum ler selvsagt bare av det hele. http://www.youtube.com/watch?v=ZJdzoMKZStI Endret 15. mars 2010 av Ebeneser Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Paul McCartney hos Letterman, Paul bekrefter at han er er en øgle, puplikum ler selvsagt bare av det hele. http://www.youtube.com/watch?v=ZJdzoMKZStI Er ikke rart du er som du er når du hører på filmer som det dær. KLarte faen ikke mer en 5 sek pga. den ekstremt irriterende katedral-effekten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå