Gå til innhold

Paul Mccartney er egentlig en øgle

Ebeneser

Anbefalte innlegg

På grunn av forfølgning av øglene i samfunnsforumet ser jeg meg nødt til å søke asyl i denne delen av forumet, jeg håper dere tolerer min tilstedeværelse og vil delta som mine brødre i kampen mot øglene hvor enn de har befestet seg på en synlig måte.

Den virkelige Paul Mccartney døde i en bilulykke i 1966 og ble erstattet av en øgle for å fremme illuminati/frimurer agendaen hvilket er åpenbart når man ser første videoklipp.

Jeg er interessert i videoklipp hvor hologramet til øglene bryter sammen, om dere har slike videoer så føl dere fri til å poste dem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er jeg forvirret, først trodde jeg du bare var en god gammal rasist.

Men pga. denne posten må du enten være total gal eller et troll, jeg vet ærlig ikke, jeg finner det rart at du aldri nevnte disse øglene eller illuminati i tidligere poster, da var det jøder som konspirerte, nå er det øgler og illuminati.

Lenke til kommentar

Ytterligere bevis for at Paul McCartney er øgle, kun en øgle greier å etterligne Michael Jackson så perfect.

Her innrømmer han at det er to Paul McCartneys.

Nå er jeg forvirret, først trodde jeg du bare var en god gammal rasist.

Men pga. denne posten må du enten være total gal eller et troll, jeg vet ærlig ikke, jeg finner det rart at du aldri nevnte disse øglene eller illuminati i tidligere poster, da var det jøder som konspirerte, nå er det øgler og illuminati.

confirmed reptilian.

Endret av Ebeneser
Lenke til kommentar

Nei men seriøst, har undersøkt mye om dette temanet og jeg personlig tror det skjedde noe med Paul.

Hvertfall ifølge sporene. Det er ALDRI i livet en sjans for at sporene og tegnene er tilfeldig, men så kommer spørsmålet.

Døde han virkelig eller var det bare et PR stunt for å gjøre folk nysgjerrige?

Dette har irritert meg lenge, alt slikt som dette irriterer meg, for jeg vil ha svar! Føler jeg blir urolig når slikt som dette er ubesvart. Jeg blir skikkelig irritert og sinna! :realmad:

Endret av SaitekQ
Lenke til kommentar

Øglene låste og skjulte tråden min som omhandlet regjeringens metoder i oppslagstavlen.

Sjefsøglen vil gjerne vite hva slags tråd det var. Send meg gjerne en PM...

Som straff avslører jeg derfor enda en øgle.

Det kan være noe skummelt. Eller det kan være det som kalles tårer, altså væsken som fukter øynene når vi blunker. :)

Jim Morrison tok jo steget ut og kalte seg selv for The lizard king.

Men du glemte å gi ham øgleøyne. Eller kanskje det var derfor han døde, fordi han avslørte oss... :ph34r:

Geir :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...