Gå til innhold

Musemattedilemma!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet at func kanskje er den beste musematten, men jeg gidder ikke å puinge ut med så mye penger bare for en musematte, prøver å holde det litt økonomisk,hehe. Så...med fare for å gjenta meg selv;hvem skal jeg satse på? speedpad eller thermaltake matta?

Lenke til kommentar
Vet at func kanskje er den beste musematten, men jeg gidder ikke å puinge ut med så mye penger bare for en musematte, prøver å holde det litt økonomisk,hehe. Så...med fare for å gjenta meg selv;hvem skal jeg satse på? speedpad eller thermaltake matta?

HOST liten prisforkjell som helt klart er verdt det HARK...

fUnc eller en billig tøymatte, alt annet er bortkastede penger ;)

Men siden du er så innmari sær må jeg nesten svare SpeedPad

Lenke til kommentar

HOST liten prisforkjell som helt klart er verdt det HARK...

fUnc eller en billig tøymatte, alt annet er bortkastede penger ;)

Men siden du er så innmari sær må jeg nesten svare SpeedPad

Okey...blir vel til at jeg kjøper speedpaden.

Ps, bytt ut "innmari sær" med : en som har pengemangel! :wink:

Lenke til kommentar
Veldi bra å spør etter hjelp ved kjøp av musematte......

Då er du bra trygg på deg sjølv.

Musmatte er jo tross alt det viktigste til ein pc...........ELLER IKKJE!!!

Til FPS har det faktisk en hel del å si, hvor mye merker du ikke før du har prøvd en av de mer "eksklusive" mattene. Savna ikke en bedre matte før, men nå som jeg har fUnc vil jeg aldri gå tilbake igjen.

Lenke til kommentar
Veldi bra å spør etter hjelp ved kjøp av musematte......

Då er du bra trygg på deg sjølv.

Musmatte er jo tross alt det viktigste til ein pc...........ELLER IKKJE!!!

Til FPS har det faktisk en hel del å si, hvor mye merker du ikke før du har prøvd en av de mer "eksklusive" mattene. Savna ikke en bedre matte før, men nå som jeg har fUnc vil jeg aldri gå tilbake igjen.

Bra sagt!

FUnc er nok det beste ja...men det koster! :roll:

Lenke til kommentar

Jeg har brugt fUnc, og du skal kun købe den, hvis du virkelig har mange penge! Jeg havde den i en måned, og så var den slidt ned..

Køb ICEMAT !.. Jeg har haft min i 6 måneder snart, og den er slet ikke slidt.. www.icemat.com/ice.asp der købte jeg min..

Jeg har osse haft steelpad, den kører osse perfekt.. www.steelpad.com/steel.asp de kører for nice, med både mx serien og msi 3.0.. Jeg vil ikke bruge andet..

Lenke til kommentar
Jeg har brugt fUnc, og du skal kun købe den, hvis du virkelig har mange penge! Jeg havde den i en måned, og så var den slidt ned..

Køb ICEMAT !.. Jeg har haft min i 6 måneder snart, og den er slet ikke slidt.. www.icemat.com/ice.asp der købte jeg min..

Jeg har osse haft steelpad, den kører osse perfekt.. www.steelpad.com/steel.asp de kører for nice, med både mx serien og msi 3.0.. Jeg vil ikke bruge andet..

det kommer annpå hvilken mus du bruker... bruker du mus (selv om den er optisk og tråløs) på bordflater skraper du bort det glatte teflon belaget under musen og den vil ødelegge musematter. jeg ødela everglid'en slik, jeg har fUnc Matte på vei i posten og den skal jeg bruke mouse skatez på så den ikke blir ødelagt :wink: .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...