flodhest Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Okey, jeg er på utkikk etter en ny musematte, men jeg vet ikke hvem av disse jeg burdte kjøpe, hvem er best av Thermaltake's aluminiums matte, og Speedpade'n? Noen som har noen erfaringer med matta fra thermaltake? eller speedpaden? Ps. Gidder ikke å kjøpe func, er altfor dyrt! Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 func'en er da ikke så dyr... Men av de to hadde jeg gått for Speedpad'en... Formen på den andre ser skikkelig frøloff ut... (Har ikke prøvd noen av dem) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 func'en er da ikke så dyr... Men av de to hadde jeg gått for Speedpad'en... Formen på den andre ser skikkelig frøloff ut... (Har ikke prøvd noen av dem) Jo det er den... (ville også gått fpr fUnc) Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 jeg mener du bør kjøpe en blå tøymatte til 10kr eller func til 288kr, alt annet er bare bortkastet. Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 IceMat ! har du den sammen med Intelli mouse exp. 3.0 så kommer du til å le av func folk http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...18&GrpID=1&s=pl Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 8. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2003 *hirr knegg humre* enige om at det blir speedpaden da? Er den bra? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 *hirr knegg humre* enige om at det blir speedpaden da? Er den bra? Er bare enig i at det blir fUncpaden Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 8. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2003 Vet at func kanskje er den beste musematten, men jeg gidder ikke å puinge ut med så mye penger bare for en musematte, prøver å holde det litt økonomisk,hehe. Så...med fare for å gjenta meg selv;hvem skal jeg satse på? speedpad eller thermaltake matta? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Vet at func kanskje er den beste musematten, men jeg gidder ikke å puinge ut med så mye penger bare for en musematte, prøver å holde det litt økonomisk,hehe. Så...med fare for å gjenta meg selv;hvem skal jeg satse på? speedpad eller thermaltake matta? HOST liten prisforkjell som helt klart er verdt det HARK... fUnc eller en billig tøymatte, alt annet er bortkastede penger Men siden du er så innmari sær må jeg nesten svare SpeedPad Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 8. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2003 Vet at func kanskje er den beste musematten, men jeg gidder ikke å puinge ut med så mye penger bare for en musematte, prøver å holde det litt økonomisk,hehe. Så...med fare for å gjenta meg selv;hvem skal jeg satse på? speedpad eller thermaltake matta? HOST liten prisforkjell som helt klart er verdt det HARK... fUnc eller en billig tøymatte, alt annet er bortkastede penger Men siden du er så innmari sær må jeg nesten svare SpeedPad Okey...blir vel til at jeg kjøper speedpaden. Ps, bytt ut "innmari sær" med : en som har pengemangel! :wink: Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Veldi bra å spør etter hjelp ved kjøp av musematte...... Då er du bra trygg på deg sjølv. Musmatte er jo tross alt det viktigste til ein pc...........ELLER IKKJE!!! Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Veldi bra å spør etter hjelp ved kjøp av musematte......Då er du bra trygg på deg sjølv. Musmatte er jo tross alt det viktigste til ein pc...........ELLER IKKJE!!! Til FPS har det faktisk en hel del å si, hvor mye merker du ikke før du har prøvd en av de mer "eksklusive" mattene. Savna ikke en bedre matte før, men nå som jeg har fUnc vil jeg aldri gå tilbake igjen. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 8. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2003 Veldi bra å spør etter hjelp ved kjøp av musematte......Då er du bra trygg på deg sjølv. Musmatte er jo tross alt det viktigste til ein pc...........ELLER IKKJE!!! Til FPS har det faktisk en hel del å si, hvor mye merker du ikke før du har prøvd en av de mer "eksklusive" mattene. Savna ikke en bedre matte før, men nå som jeg har fUnc vil jeg aldri gå tilbake igjen. Bra sagt! FUnc er nok det beste ja...men det koster! Lenke til kommentar
Quandt Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Tenk selv Flodhest. Noen synes ice er best,andre syns func,saken er at det finnes ikke noe fasitsvar på dette. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 15. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2003 har nettopp skaffet meg en speed-pad. Kjøpte den av en kamerat for 80 kr. Den er digg! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 har nettopp skaffet meg en speed-pad. Kjøpte den av en kamerat for 80 kr. Den er digg! Grattis! Lenke til kommentar
H4ck3r Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 er du Gamer, gå for Icemat neste gang Lenke til kommentar
TjQrnehaek Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Jeg har brugt fUnc, og du skal kun købe den, hvis du virkelig har mange penge! Jeg havde den i en måned, og så var den slidt ned.. Køb ICEMAT !.. Jeg har haft min i 6 måneder snart, og den er slet ikke slidt.. www.icemat.com/ice.asp der købte jeg min.. Jeg har osse haft steelpad, den kører osse perfekt.. www.steelpad.com/steel.asp de kører for nice, med både mx serien og msi 3.0.. Jeg vil ikke bruge andet.. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Jeg har brugt fUnc, og du skal kun købe den, hvis du virkelig har mange penge! Jeg havde den i en måned, og så var den slidt ned.. Køb ICEMAT !.. Jeg har haft min i 6 måneder snart, og den er slet ikke slidt.. www.icemat.com/ice.asp der købte jeg min.. Jeg har osse haft steelpad, den kører osse perfekt.. www.steelpad.com/steel.asp de kører for nice, med både mx serien og msi 3.0.. Jeg vil ikke bruge andet.. det kommer annpå hvilken mus du bruker... bruker du mus (selv om den er optisk og tråløs) på bordflater skraper du bort det glatte teflon belaget under musen og den vil ødelegge musematter. jeg ødela everglid'en slik, jeg har fUnc Matte på vei i posten og den skal jeg bruke mouse skatez på så den ikke blir ødelagt :wink: . Lenke til kommentar
TjQrnehaek Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Jeg havde pad surfers på evil_snowmann, du kan prøve at køre din mus på midten af fUnc når du har haft den i en måned ca. og så kør den ude i siden af fUnc.. Så send mig en mail om du kan mærke forskel.. Men gem lige det link her, for en sikkerheds skyld. http://www.Icemat.com/ice.asp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå