FlinkeFreddy Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Synes det var kjempegod tilnærming til sesongavslutningen. Mellom United og Chelsea tør jeg påstå at United har "lettest" kamp- program. De har hjemmefordel i møtet med Chelsea, og jeg tør påstå de er bedre enn City. City har ikke den samme formen som de hadde i kampene etter Mancini kom. De andre kampene BØR være grei skuring, men ting skjer... Endret 21. mars 2010 av FlinkeFreddy Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Jeg tror at hvis United slår Chelsea til helga, så er PL avgjort. Etter den kampen kommer de til å snuble maks 1 gang, mens Chelsea skal til Anfield og White Hart Lane, samt vi har et par tøffe kamper vi og. Sjansene til Arshavin og Nasri svir ennå. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 (endret) Ønsketenking: Chelsea (77 p): H Stoke - 1 p B Liverpool - 1 p H Wigan - 3 p Man Utd (76 p): H Spurs - 0 p B Sunderland - 3 p H Stoke - 3 p Arsenal (71p): B Wigan - 3 p H Man City - 3 p B Blackburn - 3 p H Fulham - 3 p 1. Arsenal - 83 p 2. Man Utd - 82 p 3. Chelsea - 82 p Endret 17. april 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Det stemmer! Endret på det nå. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Det der så faktisk ikke helt umulig ut, men da må Arsenal også vinne alle kampene sine. City har vært ganske gode i det siste, så den tror jeg blir vanskelig. Har man Arshavin og v.Persie i den kampen så tror jeg at vi får til mer i angrep enn i de siste kampene. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. april 2010 Forfatter Del Skrevet 17. april 2010 Ønsketenking: Chelsea (77 p): H Stoke - 1 p B Liverpool - 1 p H Wigan - 3 p Man Utd (76 p): H Spurs - 0 p B Sunderland - 3 p H Stoke - 3 p Arsenal (71p): B Wigan - 3 p H Man City - 3 p B Blackburn - 3 p H Fulham - 3 p 1. Arsenal - 83 p 2. Man Utd - 82 p 3. Chelsea - 82 p Chelsea taper ikke poeng hjemme mot Stoke. Aldri i verden. Tottenham slår ikke Man U på OT. Dog kan det bli uavgjort der og på Stadium of Light. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Hehehe! Alt kan skje, men tror nok dette er avgjort, dessverre Sannsynligheten for at Chelsea taper mot Stoke er ganske så liten. Men som sagt, alt kan skje.. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Hehehe! Alt kan skje, men tror nok dette er avgjort, dessverre Sannsynligheten for at Chelsea taper mot Stoke er ganske så liten. Men som sagt, alt kan skje.. Jeg skrev faktisk uavgjort, og det er ikke et usannsynlig resultat! Før i år har Stoke slått Tottenham, spilt uavgjort mot Liverpool, slått oss, spilt uavgjort mot City to ganger og slått dem 3-1 (cup) og spilt uavgjort mot Villa. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Sukk. Denne går til United. De tar 3 poeng i de resterende kampene. Vi klarer maks 1p på Anfield. De får da 85, vi 84. Mulig dere tar full pott, men da får dere fortsatt bare 83p Så jeg tipper: 1. Man utd 85 2. Chelsea 84 3. Arsenal 83 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Arsenal (71p): H Man City - 0 p B Blackburn - 1 p H Fulham - 3 p Tottenham (64p): B Man Utd - 0 p H Bolton - 3 p B Man City - 1 p B Burnley - 3 p 3. Arsenal - 75 p 4. Tottenham - 71 p Dette MÅ vi klare. Og så er vi helt nødt til å hente minst 3 klassespillere, samt holde på våre viktigste spillere. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 La oss si det ender sånn, hvor lenge siden er det at Tottenham har vært så nære Arsenal? 4p er latterlig lite mtp. at vi bør vise dem hvem som er sjef. Hvert år. Da holder ikke 4p mellomrom. Kan godt være at det ikke er så lenge siden, men minnet mitt er blåst for øyeblikket. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 La oss si det ender sånn, hvor lenge siden er det at Tottenham har vært så nære Arsenal? 4p er latterlig lite mtp. at vi bør vise dem hvem som er sjef. Hvert år. Da holder ikke 4p mellomrom. Kan godt være at det ikke er så lenge siden, men minnet mitt er blåst for øyeblikket. 05/06 havnet vi 2 poeng over dem. To sesonger etter havnet de på 11. plass. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Hm, var ikke så lenge som jeg hadde trodd nei. Katastrofe er det i alle fall om de på et vis skulle kravle seg forbi oss, ikke at jeg ser på det som meget sannsynlig. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Mot City kan vi forhåpentligvis stille med et lag som dette: Vito Mannone Emmanuel Eboue - Sol Campbell - Bacary Sagna - Gaël Clichy Tomas Rosicky - Alex Song - Abou Diaby Theo Walcott - Robin van Persie - Samir Nasri Vito fordi han er den eneste keeperen som ikke har vært søppel i år. Sagna fordi Silvestre er så dårlig at det er latterlig å se på. Lenke til kommentar
987987987 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Nasri er elendig, bytt han med Bendtner. Han kan spille bra på kant med van Persie i midten. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Mannone mot City? Aldri! Ja, han hadde nokre flotte tv-redningar mot Fulham, men han var pokker meg ikkje god i resten av kampane han spelte. Mannone utstrålar like mykje sikkerheit som Almunia, nemleg null. Og då tek eg heller Almunia. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Tv-redninger? Tull og tøys. http://www.youtube.com/watch?v=Wqu4H1nwgHg Fabianski og Almunia er noen forbanna klovener. Helt latterlig at de er 1. og 2. valg for et av verdens beste lag. Mannone viste hvor god han er da Almunia var skadet. La ham spille resten av sesongen. Jeg håper jeg slipper å se Fabianski og Almunia i Arsenal-drakt igjen. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Mannone pisser på Fab og Al. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Mannone hadde riktignok ein god kamp mot Fulham, men tabbane kom i tur og orden mot Blackburn, Birmingham og West Ham. Og etter det var Almunia tilbake mellom stengene. Vi har kanskje tragiske valg på 1. og 2. keeperplass, men Mannone er ikkje svaret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå