zaqqoZeq Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Liker prinsippet veldig godt og er glad Ubisoft tør å tenke annerledes. Synes det funker veldig bra (til å være beta) og det ser fint ut grafisk. Bra det kommer flere strategispill som du slipper å bruke timer på å fullføre. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 23. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2010 Helt enig, veldig fint at Ubisoft tør å prøve det her. Vi har ikke hatt noe lingnende, som har slått igjennom, ihvertfall. Står respekt av valget Ubisoft har gjort. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Gleder meg til RUSE, skal prøve betaen etterpå. Tenkte jeg. Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Betaen varer bare i 12 dager til. Vet ikke hvordan de gjør det etterpå, kanskje de lanserer en demo? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 25. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2010 Betaen varer bare i 12 dager til. Vet ikke hvordan de gjør det etterpå, kanskje de lanserer en demo? Eller selve spillet? En kan håpe. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Mener spillet skulle komme i juni. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 Om 2 dager er betaen over. Ville bare si ifra til alle sammen, så hvis du har lyst til å prøve spillet, bør du prøve det nå, ellers mister du den sjangsen. Lenke til kommentar
Nataz Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Om 2 dager er betaen over. Ville bare si ifra til alle sammen, så hvis du har lyst til å prøve spillet, bør du prøve det nå, ellers mister du den sjangsen. Damn, hadde ikke peiling på ka R.U.S.E var, men det poppet opp i steamen min. Var på vei til å trykke det vekk, men fekk med meg "Strategy". Patchet et annet spill eg spiller og lasta ned R.U.S.E og spilte det mens eg patchet. Fytti Helvette for et rått spill, treger meg i hel for at eg bare fekk spilt 1 dag og 16 timer beta Konseptet er helt skreddersydd min RTS drøm. Pacen i spillet er heller ikke sånn at det blir stress. Å bruke tid på forsvar er faktisk viktig. OG ikke zerg zerg zerg som i andre rts spill. Bare betaen er en innertier og et garantert kjøp fra meg. Dette er spillet for type gamle brettspill freaks som Axis and Allies etc... Nå skal eg bare overtale en del gamle kompiser til å danne clan/lag og finspisse strategier o.l til endel matcher o.l Lenke til kommentar
Nataz Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) dobbelpost Endret 7. april 2010 av Nataz Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 jeg få beskjed om at jeg har 5.8 dager igjen Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 jeg få beskjed om at jeg har 5.8 dager igjen Yay its alive ^^ Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Eneste negative jeg kan se så langt er ubisoft, som er grunn nok til å boikotte Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Yay 12 i win streak i turnering. Det eneste jeg ser på som negativt er kanskje at motstanden er for lett. Lenke til kommentar
chris_123 Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 En ting jeg lurer på: Det står pre-load game. Jeg får ikke åpna den. Det er jo åpen beta nå, er det ikke? Lenke til kommentar
chris_123 Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Flott, nå er ikke den fila der lenger etter den nye update'n. Hvorfor i ******* skal det alltid være så vanskelig? Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Åpen beta er over for lenge siden. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Liten bump og et spm. Ser at Steam har tilbud på RUSE nå til 34 euro som er vel ca 260-270 kr. Noen som har spilt RUSE i det siste som kan si litt om spillet, bugs o.l. ? Lenke til kommentar
Seal Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Til alle som elsket RUSE (som meg), vil jeg bare anbefale på det sterkeste å teste ut den spirituelle oppfølgeren Wargame: European Escalation! Dette er sånn ca det utviklerne ville med RUSE, men ble stoppet av Ubisoft. Så prøv det! Er forresten en egen tråd om det her på forumet. Snakkes der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå