Gå til innhold

R.U.S.E - Generell Diskusjon

Anbefalte innlegg

Liker prinsippet veldig godt og er glad Ubisoft tør å tenke annerledes. Synes det funker veldig bra (til å være beta) og det ser fint ut grafisk.

Bra det kommer flere strategispill som du slipper å bruke timer på å fullføre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Om 2 dager er betaen over. Ville bare si ifra til alle sammen, så hvis du har lyst til å prøve spillet, bør du prøve det nå, ellers mister du den sjangsen.

Damn, hadde ikke peiling på ka R.U.S.E var, men det poppet opp i steamen min. Var på vei til å trykke det vekk, men fekk med meg "Strategy". Patchet et annet spill eg spiller og lasta ned R.U.S.E og spilte det mens eg patchet. Fytti Helvette for et rått spill, treger meg i hel for at eg bare fekk spilt 1 dag og 16 timer beta :(

Konseptet er helt skreddersydd min RTS drøm. Pacen i spillet er heller ikke sånn at det blir stress. Å bruke tid på forsvar er faktisk viktig. OG ikke zerg zerg zerg som i andre rts spill.

Bare betaen er en innertier og et garantert kjøp fra meg. Dette er spillet for type gamle brettspill freaks som Axis and Allies etc...

Nå skal eg bare overtale en del gamle kompiser til å danne clan/lag og finspisse strategier o.l til endel matcher o.l

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 8 måneder senere...
  • 1 år senere...

Til alle som elsket RUSE (som meg), vil jeg bare anbefale på det sterkeste å teste ut den spirituelle oppfølgeren Wargame: European Escalation! Dette er sånn ca det utviklerne ville med RUSE, men ble stoppet av Ubisoft. Så prøv det!

Er forresten en egen tråd om det her på forumet. Snakkes der?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...