SEO Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Ja, hvor. jeg har til denne tid ikke funnet et sted/rom der jeg kan slappe av med tegningen. Har noen prøvd å sitte i en god og myk stol med et staffeli foran seg, funker det? Bruker dere vanlig skrivebord, en justerbar tegnepult? Ta gjerne med et bilde. Er spent. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Skrivebord på et stille og fredelig rom, muligens med litt god musikk Har riktignok ikke noe profesjonellt utstyr, så det kreves ikke plass eller spesielle forhold. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 I sofaen, lent bakover med en inspirasjonssigg i munnen og tegneboka i fanget Lenke til kommentar
xWhatsernamex Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Pleier som regel å sitte på rommet mitt og høre på musikk. Det funker stort sett for meg. Er ikke avhengig av noe bord, men funker fint med en sånn plate av et slag som underlag eller noe. Nå er ikke jeg noe proff eller noen ting da. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Skrivebord på et stille og fredelig rom, muligens med litt god musikk Har riktignok ikke noe profesjonellt utstyr, så det kreves ikke plass eller spesielle forhold. Mykje det sama her. Lenke til kommentar
Delectatio Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 I sofaen, lent bakover med en inspirasjonssigg i munnen og tegneboka i fanget Skriver under på den, ja. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Må sitte med databorde for at det skal bli noe særlig bra, hver gang jeg prøver å tegne i senga eller andre steder som ikke er helt stabile blir det bare krusseduller, er ikke så veldig pro til å tegne heller da, men men.. Lenke til kommentar
Miriel Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Senga, sofaen, og nå for tiden som oftest på gulvet, siden tegningene gjerne er større enn bordet. Lenke til kommentar
N* Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Jeg tegner på veggene rundt forbi i byen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå