husmann Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 (endret) Har bestemt meg - nå kjøper jeg ny pc istedet for å knote med den gamle utslitte pc. Med ny pc tenkte jeg også å kjøpe Windows 7. Bruker idag Win XP Prof og der har jeg muligheten for tilkobling på andre pc'er med "eksternt skrivebord". Den muligheten ønsker jeg fortsatt og finnes den i Windows 7 og i så fall alle eller hvilken versjon? takker for mulige svar Endret 13. mars 2010 av husmann Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Gjelder for alle utgaver av Windows 7. ifølge microsoft: http://windows.microsoft.com/nb-NO/windows7/Remote-Desktop-Connection-frequently-asked-questions lykke til Lenke til kommentar
myhken Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Om du skal koble deg PÅ andre pcer via Remote Desktop, så har alle versjoner den muligheten ja. Men om du skal koble deg på W7 pcen FRA andre pcer via eksternt skrivebord, så funker det kun på Pro utgaven og oppover. Lenke til kommentar
husmann Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 Takker så mye for svar og også linken (som jeg ikke fant) for spørsmål om Windows 7. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå