Gå til innhold

88 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe denne DLCen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Liker ikke at det koster penger, men jeg ser det heller på den måten at det koster meg like mye som å se en film på kino. Da jeg antakeligvis vil spille disse banene lengre en varigheten av en film på kino.

Skjønte ikke helt greia med BC2 DLC heller, alle som kjøpte Limited Edition hadde da disse gametypene fra før? (Så vidt jeg vet gjaldt det alle som spiller på PC).

Lenke til kommentar

Faen for noe drit! Kjøpte DLC packen for lenge siden og den vil ikke downloade! den laster ned sakte sakte sakte og pauser seg selv, noen av kameratene mine får spilt men min vil jo omtrent ikke laste ned!

OMG

Får ikke starta spillet en gang! står at steam servers is too busy og faen ass... er så sur vil spille. Nesten ingen i steam lista mi får spilt i det hele tatt.

Endret av Reow
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Faen for noe drit! Kjøpte DLC packen for lenge siden og den vil ikke downloade! den laster ned sakte sakte sakte og pauser seg selv, noen av kameratene mine får spilt men min vil jo omtrent ikke laste ned!

OMG

Får ikke starta spillet en gang! står at steam servers is too busy og faen ass... er så sur vil spille. Nesten ingen i steam lista mi får spilt i det hele tatt.

Hadde samme problemet en stund i går, mange folk som har spillet og muligens har kjøpt mappacken vet du ;)

Byttet server til Vietnam eller Miami og hastigheten hoppet i luften.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...