Gå til innhold

88 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe denne DLCen?

Anbefalte innlegg

Activision kan vel ødelegge Call of Duty navnet om de vil, det er jo de som har laga spillet.

Nå er det vel slik at Activision har en avtale om bruksrettigheter osv til Call of Duty. Når denne avtalen går ut (var det i oktober '10?) så kan Infinity Ward ta den og gå, om jeg har fått med meg ting riktig.

Det var da veldig merkelig med tanke på at Treyarch også har laget en god del CoD-spill.

Står no greier her:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noe jeg synes var litt rart, er at på de fleste videoene om Stimulus Package, så sier de at Crash og Overgrown fra CoD:MW kommer, mens på "SentUaMessage" (Podcast på Xbox 360) så sa de at Vacant kom.

Lurer på hva jeg skal tro på da, skulle da tro at de som jobber i Microsoft Xbox-teamet vet hva som kommer, men på mange av videoene så kan man se at det er MW2 de spiller på både Crash og Overgrown.

Hva tror dere? Er det bekreftet av IW/Activision hvilke maps pakken skal inneholde?

Lenke til kommentar

Det kommer mest sannsynlig egne playlists som inneholder kun de nye mapsa til å begynne med

Hadde vært flott med egne playlists for de nye mapsa. På COD4 var det vel hyppig rotasjon som gjaldt i en periode til å begynne med hvis jeg ikke husker feil.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Noen som vet når på dagen de kommer ut? Har enda ikke funnet dem på marketplace.. De har laga playlist, men ikke lagt ut mapsa :(

Lenke til kommentar

Vil de nye mapsa bli lagt til rotasjon på de andre playlistene etterhvert? Opplevelsen av de nye mapsa blir helt ødelagt av å måtte spille Stimulus playlist når det stort sett bare kommer opp helt meningsløse og dølle game modes, spesielt Sabotage og Demolition (Sabotage, ta bomba, gjem deg og camp ræva av deg, Demolition, helt utrolig ensidig, er så vannvitiig lett å campe i defense på noen maps).

Lenke til kommentar

Ingen av dem hadde noen "wow" faktor, men de er gjennomført bra og er ikke noe dårligere enn de andre. Bailout er vel det som fremstår som det morsomste av de nye for min del.

Crash og Overgrown er de gode gamle, helt identiske så vidt jeg kan se bare med noen andre farger på enekelte bygninger på Overgrown f.eks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...