Gå til innhold

88 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe denne DLCen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
The Xbox.com Marketplace listing states that the "Stimulus Package" will add 5 new map packs to the popular multiplayer title; 3 brand spanking new ones and 2 "legendary fan-favourites from Call of Duty 4: Modern Warfare."

The listing states the following:

"The Stimulus Package delivers 5 additional action-packed multiplayer maps featuring a variety of locations: "Bailout," a multi-level apartment complex; "Storm," an open industrial park littered with heavy machinery; "Salvage," a snowy junkyard fortified by stacked debris and crushed cars. Two legendary fan-favorites from Call of Duty 4: Modern Warfare return, including "Crash," a war-torn urban environment; and "Overgrown," which features a massive dry creek bed."

Kommer selvfølgelig til å kjøpe den, koster ikke stort heller i følge rykter (560 MS points)

Endret av bas
Lenke til kommentar

Hvis infinity ward er rettferdige kommer den kommer gratis til PS3.

Jeg begynner å bli lei av dette tullet! Alt skal komme til Xbox360 FØRST eller KUN til shitbox!!

Egentlig burde denne map-packen vært gratis for alle, og kommet til samme jævla tid. Infinity Ward har allerede tjent sjukt mye på spillet, og nå kommer de her og melker kua for sine siste dråper.

Lenke til kommentar

Hvis infinity ward er rettferdige kommer den kommer gratis til PS3.

Jeg begynner å bli lei av dette tullet! Alt skal komme til Xbox360 FØRST eller KUN til shitbox!!

Egentlig burde denne map-packen vært gratis for alle, og kommet til samme jævla tid. Infinity Ward har allerede tjent sjukt mye på spillet, og nå kommer de her og melker kua for sine siste dråper.

Da får Sony kjøpe førsteretten på DLC da! Micorsoft har betalt for å kunne få DLCen først, det kunne Sony ha gjort også.

Lenke til kommentar

Activision kan vel ødelegge Call of Duty navnet om de vil, det er jo de som har laga spillet.

Og til dere som klager på prisen, expansion packs til f.eks The Sims koster jo ofte flere hundre kr og hvor ofte tror du at en bruker for eksempel hver stol eller hvert bord i de pakkene?

Lenke til kommentar

Activision kan vel ødelegge Call of Duty navnet om de vil, det er jo de som har laga spillet.

Og til dere som klager på prisen, expansion packs til f.eks The Sims koster jo ofte flere hundre kr og hvor ofte tror du at en bruker for eksempel hver stol eller hvert bord i de pakkene?

Nå er det vel slik at Activision har en avtale om bruksrettigheter osv til Call of Duty. Når denne avtalen går ut (var det i oktober '10?) så kan Infinity Ward ta den og gå, om jeg har fått med meg ting riktig.

Forøvrig driter jeg i om det koster penger, alt koster penger nå til dags. Jeg vet at jeg får gode opplevelser med det nye innholdet, og det er jeg villig til å betale for. Det er ikke som om spillutviklere og -utgivere driver veldedighet heller.

Lenke til kommentar

Activision har på ingen måte laga spillet. Det er de som eier rettighetene til det, og det er de som tjenere penger på det. Men men, jeg skal ikke hindre noen i å kjøpe det selv om at jeg mener 100kr er en i overkant stiv pris i forhold til det innholdet du får.

Lenke til kommentar

Innholdet er kanskje ikke mye å skryte av men så er ikke 100 kroner heller noe særlig. Regner med å få 5 helt greie baner og de to fra MW(1) er jo forandret litt ettersom jeg har forstått. Spiller du 10 timer i disse nye banene er det 10 kroner timen som er veldig lite.

Ja, Activision tjener og melker kua til det ytterste men de har også satset stort på MW2 og litt credit (les: penger) skal de faktisk ha for dette.

Lenke til kommentar

Nå er det vel slik at Activision har en avtale om bruksrettigheter osv til Call of Duty. Når denne avtalen går ut (var det i oktober '10?) så kan Infinity Ward ta den og gå, om jeg har fått med meg ting riktig.

Det var da veldig merkelig med tanke på at Treyarch også har laget en god del CoD-spill.

Endret av ArilC
Lenke til kommentar

Innholdet er kanskje ikke mye å skryte av men så er ikke 100 kroner heller noe særlig. Regner med å få 5 helt greie baner og de to fra MW(1) er jo forandret litt ettersom jeg har forstått. Spiller du 10 timer i disse nye banene er det 10 kroner timen som er veldig lite.

Ja, Activision tjener og melker kua til det ytterste men de har også satset stort på MW2 og litt credit (les: penger) skal de faktisk ha for dette.

Poenget er vel at andre gir ut tilsvarende DLCer gratis (Mass effect og BC2), mens de skal ha 100 spenn fra hver enkelt av oss. Jeg menere at dette sender et signal om at de kan gjør hva de vil, og bryr seg ikke nevneverdig om sine forbrukere. Ikke svarer IW på noe av kritikken rundt spillet heller, noe jeg syntes er en smule arogant.

Kort og greit: Jeg mener Activision og IW er arogante, og valser over forbrukerne sine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...