seie Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Hei, jeg har en pc som ikke har opprativ system og når eg ska boote en CD så kommer det BOOTMGR is Missing: Press CRTL + ALT + DEL Jeg har prøvd med mange forskjellige cder og jeg har prøvd en usb-cdrom men det kommer forsatt BOOTMGR! Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 (endret) Prøvd noe av det som står her? Fixing "BOOTMGR is missing" Error While Trying to Boot Windows Vista Eller Vista Tip: Repair "BOOTMGR is missing" error Endret 13. mars 2010 av vidarkri Lenke til kommentar
seie Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2010 Prøvd noe av det som står her? Fixing "BOOTMGR is missing" Error While Trying to Boot Windows Vista Jeg kommer meg ikkje inn på cd-en:P cd-en booter ikke Lenke til kommentar
seie Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2010 Prøvd noe av det som står her? Fixing "BOOTMGR is missing" Error While Trying to Boot Windows Vista Eller Vista Tip: Repair "BOOTMGR is missing" error det blir jo det samme ! klare ikkje og boote cd-en! Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Det står flere tips der hvis du gidder kikke litt rundt, bla en link til en bootbar linuxdistro så du kan få repartisjonert disken. Lenke til kommentar
seie Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2010 Det står flere tips der hvis du gidder kikke litt rundt, bla en link til en bootbar linuxdistro så du kan få repartisjonert disken. ahh oki ska se vidare men eg innstalere Ubuntu no da ! så ska eg sjå om eg får til noke anna i mens eg bruker Ubuntu! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Mulig det er noe humbug med selve CD'en? Klarer du å boote andre CD'er vil det være høyst merkelig om det skulle være noe feil med HK/DVD-drev. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Det står flere tips der hvis du gidder kikke litt rundt, bla en link til en bootbar linuxdistro så du kan få repartisjonert disken. ahh oki ska se vidare men eg innstalere Ubuntu no da ! så ska eg sjå om eg får til noke anna i mens eg bruker Ubuntu! Hvis du får lagt inn ubuntu så gjør den samme jobben, du skal kunne innstallere windows etterpå. Lenke til kommentar
seie Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2010 Mulig det er noe humbug med selve CD'en? Klarer du å boote andre CD'er vil det være høyst merkelig om det skulle være noe feil med HK/DVD-drev. Jeg har prøvd mange cd-er win 7 x64,Win 7 x32,Win Vista Utimate,Home Basic,Home Premium,XP. Jeg har prøvd alt:P men no innstallere jeg Ubuntu det funker hehe det for holde imens jeg får til noke anna Lenke til kommentar
seie Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2010 Det står flere tips der hvis du gidder kikke litt rundt, bla en link til en bootbar linuxdistro så du kan få repartisjonert disken. ahh oki ska se vidare men eg innstalere Ubuntu no da ! så ska eg sjå om eg får til noke anna i mens eg bruker Ubuntu! Hvis du får lagt inn ubuntu så gjør den samme jobben, du skal kunne innstallere windows etterpå. emm mener du med Minnepinn? og legge inn f.eks Win7 ? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Skulle funke med hva som helst etter at du har partisjonert disken med Ubuntu. Lenke til kommentar
seie Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2010 Skulle funke med hva som helst etter at du har partisjonert disken med Ubuntu. Oki ska teste Lenke til kommentar
seie Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2010 Nei no fikk jeg ei ny meld: syslinux 3.83 2009-10-05 EBIOS Copyright © 1994-2009 H. Peter Anvin et al could not find kernel Image: linux boot: No ligger jo Ubuntu på pcen og jeg prøvde bare og kopiere en Win 7 iso fil rett på minnepenn men da fikk eg ikkje brukt Universal USB der finst vell ikke ett samme programm som Universal USB? som gjere sånn att Win 7 iso fila til sånn eg kan bruke den som Ubuntu? Lenke til kommentar
seie Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 Jess no fikk eg det til med USB minnepenn bare følg dinna guien her : http://www.blogsdna.com/2016/how-to-install-windows-7-from-usb-drive-without-windows-7-iso-dvd.htm Takk for all hjelp dere som hjalp meg setter stor pris på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå