JahnFB Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Hei, vet ikke om dette er riktig forum, om det ikke er det så ber jeg admin om å henvise eller flytte tråd til et mer passende forum. En venn av meg har kjøpt Battlefield Bad Company 2 og klarte fint å spille det på low settings, men det dukket plutselig opp problemer idag. Han klarte ikke å starte et nytt emne så legger ut dette for han. Her er det han ville at jeg skulle poste: Battlefield 2 Bad Company 2 Problemer Har problemer med å spille BC2 no nylig. Har alt på low på settings og kan ikke ta noe lavere. Eg har spillt runder ganske bra, men det har no plutselig blitt sånn at det lagger resten av runden, eksempel; møter en fiende som gjør at alt går saktere og deretter lag/lav fps som fortsetter runden ut. Er samme greiene når eg joiner en server, at det lagger med engang mens andre ganger er det fint helt til det samme skjer igjen som eksempelet over. Noen ideer om hva som har skjedd og hva eg kan gjøre? HW: AMD Athlon 64x2 Dual Core Processor 4000+ 2.10GHz 2 GB RAM NVIDIA GeForce 8600 GTS Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Det er CPU'n som feiler... Lenke til kommentar
JahnFB Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 Ok takk for svar, var det vi fryktet ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå