Rookie Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Hei. Jeg har lett rundt omkring på forumet (kanskje ikke bra nok) etter lignende emne, men klarte ikke å finne noe. Jeg lurer på om det finnes noen måte å styre forskjellige lyder på pc'en til forskjellige "out-put". Et eksempel (og det som jeg leter mest etter) er for eksempel at musikken kommer ut gjennom høytaleran, mens spill-lyder eller Skype-samtaler kommer ut i hodetelefonene. Er det noe program / innstillinger som lar meg gjøre noe slikt? Takk på forhånd Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Du kan stille inn hvilke utganger skype skal bruke i lydinstillingene til skype. Det finnes ingen systemstyring for dette, men ganske mange programmer lar deg stille det manuellt. Lenke til kommentar
Rookie Skrevet 17. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2010 Hvilke program da? Kan godt finne dem selv, må bare vite hva jeg leter etter Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Samme lurer jeg på, før kunne jeg få alle lyder til headsett og høytallere og det var optimalt, men nå funker ikke det lenger Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Du kan sette flere lydkort i maskinen. Mange programmer har mulighet til å velge hvilket kort lyden skal sendes til. Lenke til kommentar
Rookie Skrevet 17. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) OK Oppdatering! Fant ut i det minste et lite stykke på veien ] Jeg lastet ned Audio-driveren til hovedkortet mitt (Realtek, foresten ) Gikk deretter inn på "Device Advanced Settings" oppe til høyre. Under "Playback device" valgte jeg "Make front and rear etc." Jeg satt og snakket med noen kompisser på skype mens jeg holdt på med dette. Så Skype spurte meg så vennlig om jeg ville bruke "HD Audio 2nd output" (Headsettet ) som standard-device. Trykte da selvfølgelig ja. Så gikk jeg tilbake til Realtec, høyre-klikket på "Speakers" og valgte "Set Default Device", og voilá! Nå kommer all musikk (og desverre gaming-lyder ) ut høytaleran. Håpet det hjalp litt de andre som har ønsket å finne ut hvordan man gjør dette. Men om noen kan lyse opp det å få til å gjøre det som ble gjort me Skype, også med spill (lang og tung setning ), ville det vært bra Endret 10. juni 2010 av Rookie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå