Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

BuyInCoins.com - Ny 'Dealextreme' side!

Anbefalte innlegg

BuyInCoins.com

Noen som har erfaringer? Sjekket litt rundt og det ser ut som de er greie :) Men som sagt, du får hva du betaler for...

-Postsparebanken :)

EDIT: Forresten, hvis du skal kjøpe derfra, gå i handlekurven og skriv inn dette som 'coupon code' : 10%offeBayer

Da får du 10% avslag av hele ordren :D

Endret av PostSpareBanken
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forøvrig eies og drives denne av samme folkene dealextreme.

Ellers er de også av de større aksjonærene i focalprice men vet ikke helt hvor stor andel.

Oppkjøpt for en tid tilbake men drives fortsatt seperat, planen slik jeg tolket infomeldingen på engrish var at de nesteår drives fra DX sine lokaler og deler support/pakke avdelinger men fortsetter som seperate sider.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

DX sine egne infomails som de sender månedtlig til alle firmakunder.

har altid mye info om forventete forsinkelser kommende måned, bedriftsinfo hvert kvartal samt årsresultater og andre kuriositeter som antall pakker sendt det kvartalet etc.

DX i segselv er ikke så veldig stor butikk i forhold til hovedselskapet, men at firma kjøper opp konkurrenter som starter presse de i pris mens de fortsatt er små er vel ikke noe sensasjon akkurat.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

som dropship eller firmakunde?

At dx ikke selv publiserer på sine sider at de kjøper opp mindre billigere butikker forstår jeg også egentlig.

Profilerer du deg som lavprisbutikk er vel ikke det at du kjøper opp de billigere istedenfor senke egne priser det inntrykket du vil gi kundene.

Lenke til kommentar

har handlet et par ganger med de for kabler som har gått helt smertefritt, men ikke noe i stor skala siden de har et firkanta dropship system hvor du må fylle inn en og en ordre.

i motsettning til DX hvor du bare mailer inn excel dokument med varenummer og adresser som de fletter ordrene fra så betaler du ukentlig.

Lenke til kommentar

Får kjøpt de på DX etter forbudet kommer også ;)

Bare finne deg en som står 3-8dagers ventetid på eller midlertidig utsolgt så bestille noe annet billig samtidig.

Så sendes første varen på lager merket med sin kategori, så blir laseren ettersendt merket som missing items/remaining items eller blankt.

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Ganske dau tråd men men...

Et par rabattkoder:

10%Ebay110 - 10% rabatt (kan bare bruker 1gang pr acc)

8%off063 - 8% rabatt (kan bare brukes 1gang pr acc)

7%NLFOK - 7% rabatt (kan bare bruker 2ganger pr acc)

Har akkurat brukt alle 3 så i skrivende stund fungerer de :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

ca alle butikkene merker med faktisk verdi, de frykter tollvesenet :)

systematisk nedsetting av priser = tollvesenet sender alt av pakker fra de tilbake i flere måneder etterpå for og statuere et eksempel mot de.

Eneste jeg vet som systematisk undermerker sendingene er performance-pcs.com som ligger på rundt 40-50% av faktisk pris.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

alle mine pakker fra dealextreme har i hvert fall vært merket med ca. halv pris...

La inn min første bestilling fra buyincoins tidligere i dag, blir spennende å se hvor lang tid det vil ta. Tilsynelatende god pris i hvert fall! Vurderte også å betale 2 usd ekstra for sporing, går det noe kjappere med det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...