Fish Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 (endret) BuyInCoins.com Noen som har erfaringer? Sjekket litt rundt og det ser ut som de er greie Men som sagt, du får hva du betaler for... -Postsparebanken EDIT: Forresten, hvis du skal kjøpe derfra, gå i handlekurven og skriv inn dette som 'coupon code' : 10%offeBayer Da får du 10% avslag av hele ordren Endret 13. mars 2010 av PostSpareBanken Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 (endret) Forøvrig eies og drives denne av samme folkene dealextreme. Ellers er de også av de større aksjonærene i focalprice men vet ikke helt hvor stor andel. Oppkjøpt for en tid tilbake men drives fortsatt seperat, planen slik jeg tolket infomeldingen på engrish var at de nesteår drives fra DX sine lokaler og deler support/pakke avdelinger men fortsetter som seperate sider. Endret 13. mars 2010 av cruzader Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 (endret) DX sine egne infomails som de sender månedtlig til alle firmakunder. har altid mye info om forventete forsinkelser kommende måned, bedriftsinfo hvert kvartal samt årsresultater og andre kuriositeter som antall pakker sendt det kvartalet etc. DX i segselv er ikke så veldig stor butikk i forhold til hovedselskapet, men at firma kjøper opp konkurrenter som starter presse de i pris mens de fortsatt er små er vel ikke noe sensasjon akkurat. Endret 13. mars 2010 av cruzader Lenke til kommentar
Fish Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2010 Har meldt meg på dt, men får ingen mail :o! Kan du kopiere hele teksten inn hit? Kanskje i en spoiler... Kan prøve å melde meg på igjen. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 som dropship eller firmakunde? At dx ikke selv publiserer på sine sider at de kjøper opp mindre billigere butikker forstår jeg også egentlig. Profilerer du deg som lavprisbutikk er vel ikke det at du kjøper opp de billigere istedenfor senke egne priser det inntrykket du vil gi kundene. Lenke til kommentar
Fish Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2010 Åja, trodde du mente 'newsletter'... Er ikke dropship kunde. Men det jeg mente var om det er trygt å kjøpe derfra Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 har handlet et par ganger med de for kabler som har gått helt smertefritt, men ikke noe i stor skala siden de har et firkanta dropship system hvor du må fylle inn en og en ordre. i motsettning til DX hvor du bare mailer inn excel dokument med varenummer og adresser som de fletter ordrene fra så betaler du ukentlig. Lenke til kommentar
Fish Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2010 Skal ikke dropshippe Skal kjøpe et titalls lasere før dt blir ulovlig ... Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Får kjøpt de på DX etter forbudet kommer også Bare finne deg en som står 3-8dagers ventetid på eller midlertidig utsolgt så bestille noe annet billig samtidig. Så sendes første varen på lager merket med sin kategori, så blir laseren ettersendt merket som missing items/remaining items eller blankt. Lenke til kommentar
Fish Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2010 Takk for glimrende svar! Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Denne siden er langt ifra ny. Er så lenge siden jeg så den for første gang at jeg ikke en gang husker når det var. Har da blitt noen ordre der pga. lavere priser enn DX. Lenke til kommentar
Fish Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2010 Mente ikke at den var ny, har bare ikke sett noen tråder om den ^^ Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Ganske dau tråd men men... Et par rabattkoder: 10%Ebay110 - 10% rabatt (kan bare bruker 1gang pr acc) 8%off063 - 8% rabatt (kan bare brukes 1gang pr acc) 7%NLFOK - 7% rabatt (kan bare bruker 2ganger pr acc) Har akkurat brukt alle 3 så i skrivende stund fungerer de 1 Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Takk for det. Handler nesten mere fra BuyInCoins enn DX for tida Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Noen som kan si noe om hvordan de merker pakkene med verdi? Faktisk verdi eller noe lavere? Dealextreme merker alltid med litt lavere verdi, og er så surt å måtte betale mva. dersom man kun er noen få kroner over 200... Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) ca alle butikkene merker med faktisk verdi, de frykter tollvesenet systematisk nedsetting av priser = tollvesenet sender alt av pakker fra de tilbake i flere måneder etterpå for og statuere et eksempel mot de. Eneste jeg vet som systematisk undermerker sendingene er performance-pcs.com som ligger på rundt 40-50% av faktisk pris. Endret 14. januar 2011 av cruzader Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 alle mine pakker fra dealextreme har i hvert fall vært merket med ca. halv pris... La inn min første bestilling fra buyincoins tidligere i dag, blir spennende å se hvor lang tid det vil ta. Tilsynelatende god pris i hvert fall! Vurderte også å betale 2 usd ekstra for sporing, går det noe kjappere med det? Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Sporing gjør ikke det noe kjappere nei, eneste det gir er at den er sporbar. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Virker som om de gutta her er enormt kjappe på å sende av gårde pakker. La inn en ny ordre i natt, og allerede nå har jeg fått bilde av pakken! Creds til Ding Dong og gutta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå