labz0 Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 (endret) Hei Har nå en Yamaha RX-V461 reciver/forsterker som klarer da og dra mine Cerwin Vega XLS-215 sånn passe greit, men klarer jo ikke og få maximal ytelse. så mitt spørsmål går det ann og slenge en effekt forsterker på denne recivern/forsterkern og så dra det til 500w per høytaller som høytallerne er ? hvilke effekt forsterker burde jeg velge? eventuelt noen tips til nye forsterkere jeg kan vurdere? trenger HDMI porter i forsterkern siden jeg kjører PS3, PC og Parabol, gjennom forsterkern. Endret 13. mars 2010 av labz0 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 separat reciever og et beist av en effektforsterker fra NAD tror nok jeg er løsningen Lenke til kommentar
labz0 Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2010 separat reciever og et beist av en effektforsterker fra NAD tror nok jeg er løsningen hvilke burde jeg velge? Lenke til kommentar
TraktorBolla Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 NAD C275BEE er en veldig god forsterker som klarer å dra disse beista. Lurte på det samme selv en gang, så jeg sendte en mail til hifiklubben. De sa at denne forsterkeren fikk jobben gjort;) Når du skal velge reciver/forforsterker så kommer det veldig ann på behov. En MEGET god allrounder er denne. Her har du alle muligheter for lyd og bilde. Ellers har nad noen billige forforsterkere, hvis du kun er ute etter stereo. Jeg anbefaler NAD forsterkeren sammen med denon reciveren! Da har du alt du trenger! Lenke til kommentar
labz0 Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) ok takk for hjelpa litt stive priser men får nå bare kjøre på Endret 14. mars 2010 av labz0 Lenke til kommentar
TraktorBolla Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Hehe ja! HiFi er dyrt Den finnes nok billigere alternativer. Post en tråd i www.avforum.no, så får du nok mange forskjellige svar Alle har forskjellige meninger vetts Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå