Eldy Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 (endret) Heisann! Jeg jobber på Mcdonalds. Glemte i dag å komme på jobb, dvs jeg var ikke klar over at jeg skulle jobbe. Hva kan følgene av dette bli? Kan jeg få sparken for dette? Jeg har aldri gjort noe galt som jeg vet om. Takk for svar! PS: Det skal også nevnes at jeg fortsatt er på prøvetid (som er 6 mnd mener jeg) Endret 13. mars 2010 av ela018 Lenke til kommentar
arneboe Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 hvis du ikke var klar over at du skulle på jobb så har du vel per def ikke glemt å komme på jobb.. men er sikkert en ide å lese vaktlista nøyere? Hvilke følger dette kan få vil ikke jeg spekulere i.. Arbeidsgiver burde ringt etter deg da du ikke møtte opp og gitt deg sjans til å komme? Lenke til kommentar
Eldy Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2010 hvis du ikke var klar over at du skulle på jobb så har du vel per def ikke glemt å komme på jobb.. men er sikkert en ide å lese vaktlista nøyere? Hvilke følger dette kan få vil ikke jeg spekulere i.. Arbeidsgiver burde ringt etter deg da du ikke møtte opp og gitt deg sjans til å komme? skulle gjerne tatt en titt på vaktlisten ja, men problemet er at vaktlisten bare ligger på jobb, og det er et stykke ut dit, og jeg sjekket sist jeg jobbet (i begynnelsen av uken). æsj, har bare litt nervøs for at jeg får problemer nå... Lenke til kommentar
*F* Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 siden du er på prøvetid kan de vel kicke deg uten grun når som helst Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 siden du er på prøvetid kan de vel kicke deg uten grun når som helst Tullball. Trådstarter: Hvis vaktlista henger på jobb kan du vel ringe jobben og høre når du jobber neste gang? Det pleide i alle fall jeg å gjøre da jeg jobba på bensinstasjon, en stasjon som lå et godt stykke fra der jeg bodde. Mulig dette er oppsigelsesgrunn, jeg er ikke helt sikker, men snakk med sjefen og si at det ikke skal gjenta seg, så ordner det seg forhåpentligvis. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Krev din egen kopi av vaktlista. Job done. Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Har glemt jobben én gang, og det var også under prøvetiden da jeg arbeidet for Shell. Sjefen hadde forståelse for at jeg leste vaktlista feil, og at det kan skje den beste. Du får nok ikke sparken. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 En post med OT og svar til denne slettet. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Kva er dette for eit elendig system da, sjefen din kan da ikkje berre forandre på vaktlista mellom kvar gong du jobber. Om du sjekka vaktlista på slutten av arbeidsdagen så kan da vel ingen forvente at du møter opp på jobb igjen før den vakta du var oppsatt på. I det minste så må du få beskjed når vaktlista er endra. Eller er det forventa at du skal stikke innom jobben før kvart einaste skift berre for å sjekke om vaktlista har blitt endra? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Du får neppe sparken. Slike arbeidsplasser burde være glad for at de i det hele tatt klarer å beholde sine ansatte før de selv slutter. Nå vet jeg ikke så mye om McDonalds, men er ofte på Burger King, og jeg ser som regel nye ansatte hver gang jeg er innom fordi andre har sluttet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå