Pokey Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Etter at den har ligget i skapet i et par år har jeg omsider funnet fjernkontrollen jeg trengte for å kunne bruke denne herligheten som PC-skjerm, men et problem oppstod da jeg prøvde. Når jeg kobler i en VGA-kabel fra PC-en til TV-en blir skjermen aktivert på PCen (kan nå trekke vinduer utenfor skjermen til det som skulle vises på TV-en), men TV-en viser bare "Utenfor rekkevidde". Dersom jeg forandrer på instillingene på PC-en til å vise det samme som PC-skjermen gjør forandrer feilmeldingen seg til "Intet signal". Hva er galt? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Etter at den har ligget i skapet i et par år har jeg omsider funnet fjernkontrollen jeg trengte for å kunne bruke denne herligheten som PC-skjerm, men et problem oppstod da jeg prøvde. Når jeg kobler i en VGA-kabel fra PC-en til TV-en blir skjermen aktivert på PCen (kan nå trekke vinduer utenfor skjermen til det som skulle vises på TV-en), men TV-en viser bare "Utenfor rekkevidde". Dersom jeg forandrer på instillingene på PC-en til å vise det samme som PC-skjermen gjør forandrer feilmeldingen seg til "Intet signal". Hva er galt? for høy oppløsning? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2010 Har prøvd å skrudd ned. Samme resultat. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Har prøvd å skrudd ned. Samme resultat. helt ned? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 Ja, så langt ned det gikk. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Har du sjekka i TV-ens bruksanvisning om hvilke oppløsninger TV støtter? Sikrsete måte å prøve på: Sett PC til 800*600/60Hz eller 1024*768/60Hz. Slå av PC. Koble til TV og velg PC-inngangen. Start PC og kryss fingre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå