TraktorBolla Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Jeg har en bilforsterker og en liten høytaler kasse som jeg vil ha på scootern for morra skyld. Noen som veit hvordan man kobler? Hva skal jeg koble i remote der som man normalt kobler remote ledningen fra cdspiller? Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Hvor skal musikken spilles fra? Skal du ha en bil-spiller også i den? Remote kan du koble enten rett på pluss (Husk og koble av igjen når du er ferdig da) eller som vanlig, rett på spilleren hvis du evt har det. Lenke til kommentar
TraktorBolla Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2010 Skal bare bruke telefon/mp3-spiller Kan du lage et koblingsskjema, piniz? Lenke til kommentar
minibil Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 (endret) Skal bare bruke telefon/mp3-spiller Kan du lage et koblingsskjema, piniz? Her er hvordan koplingsskjema mitt er på annlegget mitt! ] Og sånn ser det ut: Og til slutt en Film! Helt grei bass,og GANSKE bra lyd, Sorry for dårlig lydkvalitet. Endret 27. mars 2010 av minibil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå