Rebel-Rider Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Byggde meg nylig 2 identiske maskiner der det ble brukt Corsair TW3X4G1333C9A 4Gb DDR3 dual channel kit på begge maskinene. Maskinene hang vilkårlig både under installasjonen av Windows 7 og etterpå ved normalt bruk, noen ganger etter bare noen min og noen ganger etter flere timer, men veldig ofte. Det var mer så tydelig at minnebrikkene var problemet og jeg søkte rundt på nettet og fant ut at dette var et gjennomgående problem med disse brikkene uansett platform. Ironisk nok så er det første gangen jeg har kjøpt Corsair brikker, før så har jeg brukt Apacher, OCZ og Kingston uten noen problemer. Det jeg lurer på er om det er andre som har erfart lignende med Corsair brikker?. Lenke til kommentar
Khani Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 (endret) Ikke enda. Har ikke hatt annet en hdd feil på pc på snart et halvt år. Og bare nok kræsjer i spill til at jeg kan telle det på hånda. Jeg har minst corsair brikker både i ddr2 og ddr3 på nesten alle maskinene mine. Ut ifra hva jeg husker. Endret 13. mars 2010 av WilliamRobertsen Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Jeg ville kjørt f.eks. MemTest for å bekrefte/utelukke at minnebrikkene er defekte. Det var det første jeg gjorde etter at jeg bygget min PC. Har ikke hatt problemer med mine Corsair-brikker. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2010 Problemet er at det kun skjer i forbindelse med OS (Win7/Ubuntu) Memtest lot jeg kjøre 5 ganger på rad uten å finne noe som helst, men med en gang jeg prøver å loade et OS så henger det under oppstarten eller så henger det rett etter jeg er kommet inn, nå kjører jeg semi-stabilt med kun en brikke i maskinen til jeg får nye brikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå