Pizzaen Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 (endret) Hei. Jeg leter etter et program som kan "skjule" en harddisk i "Min Datamaskin". Når jeg har besøk og lar besøket bruke datamaskinen min, er det kjekt og vite at de ikke roter i backup'en min osv. Men problemet er at jeg har endel programmer og tjenester som er avhengig av filer på harddisken jeg skal "skjule", så den kan ikke avmontere disken, bare skjule den. Forslag? Endret 13. mars 2010 av Pizzaen Lenke til kommentar
War Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Logg av og aktiver gjestekontoen? Da kommer det {Admin} Enter Password : Når de trykker på noen mappe/HHD som er din. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 TweakUI kan gjøre dette, men det vil ikke gjøre den "inaccessible" hvis du skriver in C: (feks hvis C: er skjult) i addresselinjen til explorer. Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Ordnes enkelt i regedit. Denne guiden forklarer enkelt og greit fremgangsmåten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå